Brystvorter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du indadvendte eller udadvendte brystvorter?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.591 visninger
10 svar
3 synes godt om
26. februar 2013

Anonym trådstarter

Hvordan er dine brystvorter?

Ja , beyster med både indadvendte og udadvendte brystvorter er vel normale?? Men mine brystvorter er indadvendte,  og vidste ikke der var en forskel før jeg blev gjort opmærksom på det. og er 22 nu... 

Og efter jeg er gjort opmærksom på at mine brystvorter er "anderledes" , altså i forhold til udadvendte brystvorter, hader jeg mine bryster... 

Kunne godt tænke mig at høre hvor man der egentlig har indadvendte og hvor mange der har udadvendte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Hvad er ind-advendte bryster?

Anmeld

26. februar 2013

Anonym trådstarter

Anitsirhc skriver:

Hvad er ind-advendte bryster?

Mener brystvorter , hvor brystvorten går indad... Prøv at Google det :-)

Anmeld

26. februar 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Hvordan er dine brystvorter?

Ja , beyster med både indadvendte og udadvendte brystvorter er vel normale?? Men mine brystvorter er indadvendte,  og vidste ikke der var en forskel før jeg blev gjort opmærksom på det. og er 22 nu... 

Og efter jeg er gjort opmærksom på at mine brystvorter er "anderledes" , altså i forhold til udadvendte brystvorter, hader jeg mine bryster... 

Kunne godt tænke mig at høre hvor man der egentlig har indadvendte og hvor mange der har udadvendte

Mine er indadvendte. Det har jeg ikke noget problem med, BORTSET FRA at det gjorde det meget svært for mig at amme Rose!

Anmeld

26. februar 2013

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

Mine er indadvendte. Det har jeg ikke noget problem med, BORTSET FRA at det gjorde det meget svært for mig at amme Rose!

Okay , da jeg "fik afvide" at mine var indadvendte , troede jeg at jeg var den eneste i verden med indadvendte :-S  :-(

jeg havde også stort problem med at amme min søn... Øv

Anmeld

26. februar 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Okay , da jeg "fik afvide" at mine var indadvendte , troede jeg at jeg var den eneste i verden med indadvendte :-S  :-(

Slet ikke - procentdelen af os der har dem er måske mindre, men det er ikke unormalt. Jeg endte med at bruge suttebrikker hele vejen igennem, fordi hun bare ikke kunne få fat. Indadvendte brystvorter og så bryster der ikke er specielt store og derfor "flader ud" er ikke lige de bedste omstændigheder for amning! Gaaarh! Håber sådan jeg kan få det til at fungere denne gang..

Kunne du ikke få din til at tage ordentlig fat?

Anmeld

26. februar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Du er bestemt ikke den eneste! Jeg har dog selv udadvendte, men har mødt mange kvinder med indadvendte. 

Men ja det giver nogle problemer med amning 

Anmeld

26. februar 2013

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

Slet ikke - procentdelen af os der har dem er måske mindre, men det er ikke unormalt. Jeg endte med at bruge suttebrikker hele vejen igennem, fordi hun bare ikke kunne få fat. Indadvendte brystvorter og så bryster der ikke er specielt store og derfor "flader ud" er ikke lige de bedste omstændigheder for amning! Gaaarh! Håber sådan jeg kan få det til at fungere denne gang..

Kunne du ikke få din til at tage ordentlig fat?

Jeg måtte også bruge suttebrikken! Og jeg har SMÅ bryster... Jeg synes det var et helvede at amme. Kunne ikke lide at folk kunne "se" og så med suttebrikken... Følte mig uduelig :-( min søn er født 12 uger for tidligt, så ik nok med det , så fandt jeg ud af at jeg havde indadvendte og skulle bruge suttebrik.. Det endte med jeg valgte flasken efter 5 måneder....

Anmeld

26. februar 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Jeg måtte også bruge suttebrikken! Og jeg har SMÅ bryster... Jeg synes det var et helvede at amme. Kunne ikke lide at folk kunne "se" og så med suttebrikken... Følte mig uduelig :-( min søn er født 12 uger for tidligt, så ik nok med det , så fandt jeg ud af at jeg havde indadvendte og skulle bruge suttebrik.. Det endte med jeg valgte flasken efter 5 måneder....

hvor er du bare monster sej du holdt ved så længe! jeg kastede håndklædet i ringen efter 4 måneder. min mælkeproduktion faldt og faldt, det havde været et hårdt forløb med kolikbarn, og kunne bare ikke mere. havde en drøm om at amme længe ellers...

Anmeld

26. februar 2013

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

hvor er du bare monster sej du holdt ved så længe! jeg kastede håndklædet i ringen efter 4 måneder. min mælkeproduktion faldt og faldt, det havde været et hårdt forløb med kolikbarn, og kunne bare ikke mere. havde en drøm om at amme længe ellers...

Okay det var også længe du holdt ved.. Min mælkeproduktion faldt også... Haved glædet mig til at amme mit barn men så var de skide brystvorter i vejen Hehe... Åh kolik øv øv . DeT Har jeg hørt om. det må have været hårdt. 

havde aldrig drømt om det, men min søn er og har altid været overraskende nem, ud over han kom for tidligt, så har han altid sovet i gennem om natten, altid været glad og aldrig grædt (selvfølgelig grædt for at fortælle han var sulten osv) hvis du forstår mig :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.