Vil I hjælpe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
8 svar
2 synes godt om
26. februar 2013

Anonym trådstarter

Ja, det er så første gang jeg benytter anonym-funktionen....

Vælger det primært for ikke at kunne googles...

Anyways, så håber jeg meget at I andre baby.dk brugere vil hjælpe min gruppe og jeg, med vores projekt... selvom det ikke handler om børn Derimod omhandler det Bilka og vin...

Det jeg har brug for jeres hjælp til er at besvare nedenstående spørgeskema  det tager ikke særlig lang tid...
Jeg vælger at poste det her også i håb om så meget respons som muligt, da det er væsentligt for os...

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?fromEmail=true&formkey=dFB6dkdoTXdxV0YxVU1QN1lWZ3JFY2c6MQ

På forhånd tak

Qnuz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

Laulund87

Sådan

Anmeld

26. februar 2013

Aagaard

Anonym skriver:

Ja, det er så første gang jeg benytter anonym-funktionen....

Vælger det primært for ikke at kunne googles...

Anyways, så håber jeg meget at I andre baby.dk brugere vil hjælpe min gruppe og jeg, med vores projekt... selvom det ikke handler om børn Derimod omhandler det Bilka og vin...

Det jeg har brug for jeres hjælp til er at besvare nedenstående spørgeskema  det tager ikke særlig lang tid...
Jeg vælger at poste det her også i håb om så meget respons som muligt, da det er væsentligt for os...

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?fromEmail=true&formkey=dFB6dkdoTXdxV0YxVU1QN1lWZ3JFY2c6MQ

På forhånd tak

Qnuz

Tadaaa!

Anmeld

26. februar 2013

wamse

Sådan

Anmeld

26. februar 2013

B&J

sådan, var lidt sjovt jeg har slet ikke en bilka her vi har nemlig AZ håber snart bilka kan komme her men fed ide med at scanne ind hvis man kunne det... især selv om jeg ikke drikker vin men det kunn jeg godt ha brugt da daniel skulle døbes, men heldig vis fik vi god vejledning i føtex istedet

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

Tusind tak for de besvarelser der er kommet indtil videre

Fortsæt endelig  og hvis muligt må i også gerne få jeres mænd til at besvare, så der kommer lidt ligevægt i kønsfordelingen

Qnuz

Anmeld

27. februar 2013

Troldemommi

sådan

Anmeld

3. marts 2013

Anonym trådstarter

Ville bare lige sige spørgeskemaet er åbent indtil på tirsdag... og vi kunne godt bruge flere besvarelser

Qnuz

Anmeld

3. marts 2013

Clisolka

Besvaret! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.