Test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
7 svar
1 synes godt om
26. februar 2013

Anonym trådstarter

Kan de ændre sig så meget i en cyklus . Jeg har haft min ægløsning i weekenden ud fra en positiv æl test at se ..

Men hvorfor er de så forskellige ??
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

CH2012

Der er ikk nogen af disse to tests, som er positive... De skal være lige tydelige, eller også skal den til venstre være tydeligere end den til højre... Kan ikk huske hvad de hedder. Kontrolstregen mener jeg den hedder, den til højre...

Anmeld

26. februar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Kan de ændre sig så meget i en cyklus . Jeg har haft min ægløsning i weekenden ud fra en positiv æl test at se ..

Men hvorfor er de så forskellige ??

Testene der er ikke positive. Men det ser ud til at der ikke går så lang tid før den er der

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Der er ikk nogen af disse to tests, som er positive... De skal være lige tydelige, eller også skal den til venstre være tydeligere end den til højre... Kan ikk huske hvad de hedder. Kontrolstregen mener jeg den hedder, den til højre...

Jeg har haft ægløsning og testet .. Disse to teste her , er bare tog jeg var taget efterfølgende . Og jeg spørger hvorfor de svinger så meget ??

Anmeld

27. februar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg har haft ægløsning og testet .. Disse to teste her , er bare tog jeg var taget efterfølgende . Og jeg spørger hvorfor de svinger så meget ??

de svinger jo fordi de bliver mere og mere udtydlige jo længere væk fra din ÆL du kommer.

Anmeld

27. februar 2013

ekebiv

Anonym skriver:

Nogle kan læse en udvikling i testene op til æl, at de bliver mere og mere positive men jeg tror ikke der er noget usædvanligt i at de svinger i styrke efter en æl (eller op til æl for den sags skyld), de er jo negative begge og det kommer vel bare an på "koncentrationen" af urinen??

Anmeld

27. februar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

De svinger fordi LH hormonet ikke er konstant i din krop,men svinger op og ned hele din cyklus ugenne. 

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

Mor_til_2_unger skriver:

De svinger fordi LH hormonet ikke er konstant i din krop,men svinger op og ned hele din cyklus ugenne. 

Okay tak det var egentligt lige det jeg lidt ledte efter
Synes bare det er vildt , at den ene dag er test stregen næsten utydelige , og den anden dag er den meget tydelig ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.