Hudpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
11 svar
2 synes godt om
26. februar 2013

Faith

Sidder lige og kigger i det nye Matas katalog, og falder over en anti aging ansigtscreme til den nette sum af 5995 kr

Jeg elsker selv lækre cremer, og bruger en del penge på dem. Men 5995 kr!!!!! Det er jo fuldstændig vanvittigt!

Tror i på at de forskellige anti aging ceme virker? Og hvad bruger i selv? Hvis i havde pengene til det, kunne i så finde på at give små 6000 kr for 40 ml ansigtscreme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

L&V

Faith skriver:

overbliSidder lige og kigger i det nye Matas katalog, og falder over en anti aging ansigtscreme til den nette sum af 5995 kr

Jeg elsker selv lækre cremer, og bruger en del penge på dem. Men 5995 kr!!!!! Det er jo fuldstændig vanvittigt!

Tror i på at de forskellige anti aging ceme virker? Og hvad bruger i selv? Hvis i havde pengene til det, kunne i så finde på at give små 6000 kr for 40 ml ansigtscreme?

Er ret overbevise om der mangler et komma, så dyre ting tror jeg ikke de har i matas. og nej tror ikke på man kan gøre noget når der"skaden" er sket

Anmeld

26. februar 2013

MetteS81

Ej serist, 5995???!! Haha, det lyder vildt!!! Jeg bruger Rønsbøl og synes ikke ligerfrem det er billigt...men deejligt! Det koster dog ikke 5995,-....og det tror jeg aldrig jeg ville give for en creme, heller ikke selvom jeg havde pengene.

Tror på at cremerne har en virkning, men ikke så meget at det helt kan fjerne alderstegn. Måske udviske/mindske dem en lille smule eller give huden et bedre og sundere udseende, så man ser friskere ud..og derved virker yngre.

Anmeld

26. februar 2013

Faith

Månsson skriver:

Er ret overbevise om der mangler et komma, så dyre ting tror jeg ikke de har i matas. og nej tror ikke på man kan gøre noget når der"skaden" er sket

Den er sku go nok!

Den kan kun købes i webshoppen. Har lige været inde og tjekke. Prisen passer. Der er osse en til 3100 kr.

Anmeld

26. februar 2013

L&V

Faith skriver:

Den er sku go nok!

Den kan kun købes i webshoppen. Har lige været inde og tjekke. Prisen passer. Der er osse en til 3100 kr.

Hold da op de plejer bare ikke ha dyre ting det er som regel magasin osv.. er den fra estee laude

Anmeld

26. februar 2013

Kloster

Arhmen chok da... Nope jeg kunne aldrig finde på at bruge knap 6000,- !!! på en ansigtscreme.

Hvis jeg havde råd gad jeg så godt bruge den sorte serie fra Lancome. Dén er virkelig lækker.

Lige pt bruger jeg den lyserøde dagcreme fra Lancome og bruger Biotherm's blå Aquasorsch som natcreme. Bruger Den grønne serum fra Biotherm også, men vil have en anden næste gang pga den kun kan holde sig i 3 mdr.

Jeg ved ikke om jeg tror på antirynke halløj... Men jeg vil hellere fokusere på fugt til min hud. Så når jeg kigger efter cremer, skal de være fugtgivende.

Har faktisk overvejet at prøve en alm fugtgivende creme fra Matas de stribede. Men ved ikke om det er liiiige at skrabe bunden

Anmeld

26. februar 2013

Faith

Månsson skriver:

Hold da op de plejer bare ikke ha dyre ting det er som regel magasin osv.. er den fra estee laude

Nej den er fra Sensai. Ikke lige umiddelbart et mærke jeg kender.

Anmeld

26. februar 2013

Faith

Kloster skriver:

Arhmen chok da... Nope jeg kunne aldrig finde på at bruge knap 6000,- !!! på en ansigtscreme.

Hvis jeg havde råd gad jeg så godt bruge den sorte serie fra Lancome. Dén er virkelig lækker.

Lige pt bruger jeg den lyserøde dagcreme fra Lancome og bruger Biotherm's blå Aquasorsch som natcreme. Bruger Den grønne serum fra Biotherm også, men vil have en anden næste gang pga den kun kan holde sig i 3 mdr.

Jeg ved ikke om jeg tror på antirynke halløj... Men jeg vil hellere fokusere på fugt til min hud. Så når jeg kigger efter cremer, skal de være fugtgivende.

Har faktisk overvejet at prøve en alm fugtgivende creme fra Matas de stribede. Men ved ikke om det er liiiige at skrabe bunden

Ej hvor sjovt. Jeg bruger selv alle de cemer du lige nævnte der. Lige nu har jeg dog kun Biotherm aquasource og den fra Lancome. Men vil helst have dem alle 3 i skabet

Har dog også lige været på apoteket og købe cremen Xomega fra A derma. Bruger den til mit eget ansigt men også til ungerne. Den er super god til "frostkinder".

Anmeld

26. februar 2013

L&V

Faith skriver:

este

Nej den er fra Sensai. Ikke lige umiddelbart et mærke jeg kender.

Nej kender jeg heller ikke.. ved bare estee laude laver den dyreste creme men det er hvis 7000-9000 kr det koster

Anmeld

26. februar 2013

Faith

Månsson skriver:

Nej kender jeg heller ikke.. ved bare estee laude laver den dyreste creme men det er hvis 7000-9000 kr det koster

Det er jo vanvittigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.