Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Laulund87 skriver: Ja det gider Maria slet ikke, men hun er jo heller ikke så gammel Har overvejet det der photo pearls, men alm figurer kunne også være sjovt. Jeg må hellere i gang
Ja det gider Maria slet ikke, men hun er jo heller ikke så gammel
Har overvejet det der photo pearls, men alm figurer kunne også være sjovt. Jeg må hellere i gang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DAs mor skriver: Den app jeg har brugt kostede vist 20 kr, så kan den lave billeder om til mønstre. Det er nok ikke helt på niveau med photopearls men jeg skulle heller ikke lave portrætter...Adam vil gerne lave perler
Den app jeg har brugt kostede vist 20 kr, så kan den lave billeder om til mønstre. Det er nok ikke helt på niveau med photopearls men jeg skulle heller ikke lave portrætter...Adam vil gerne lave perler
Hvor smart!
Maria har de store perler, men hun gider ikke lave noget med dem. De bliver bare puttet i gryder som mad eller proppet i barbiebiler
DAs mor skriver: Tak Adam elsker serien! Han fik legetøjet i julegave
Tak Adam elsker serien! Han fik legetøjet i julegave
sejt det har jeg ikke set nogle steder
DAs mor skriver: Til Adam på 2 der er vild med den serie jeg har brugt et program til iPad der hedder 'bead it' til at lave mønstret
Til Adam på 2 der er vild med den serie jeg har brugt et program til iPad der hedder 'bead it' til at lave mønstret
trunte89 skriver: Hvor er den flot! Det program du bruger er det det der hedder bead it! HD til 25kr, eller er det det andet der kommer frem. Hedder noget med kids canvas til 13kr?
Hvor er den flot! Det program du bruger er det det der hedder bead it! HD til 25kr, eller er det det andet der kommer frem. Hedder noget med kids canvas til 13kr?
helle85 skriver: ved du om man også kan få programmet til almidelig com?
ved du om man også kan få programmet til almidelig com?
B&J skriver: sejt det har jeg ikke set nogle steder
Laulund87 skriver: Hvor smart! Maria har de store perler, men hun gider ikke lave noget med dem. De bliver bare puttet i gryder som mad eller proppet i barbiebiler
DAs mor skriver: Nej desværre... Men man kan søge mange mønstre via google
Nej desværre... Men man kan søge mange mønstre via google
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128