Graviditetstegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
10 svar
4 synes godt om
26. februar 2013

Rikkebach

har ikke haft mens i 38 dage, så er gået 4 dage over tid, og istedet for mens har jeg fået (undskyld detaljer) men rimelig meget gennemsigtigt lidt elastisk udflåd, minder om ægløsningsudflåd, kan det være et graviditetstegn ??,

Udover det, har det jaget meget i mit underliv, er utrolig udmattet og træs, og har en smule kvalme når jeg vågner.

Men disse tegn ligge jeg ikke så meget i, da de jo kan fremprovokeres af mit ønske om graviditet, MEN forstår dog ikke udflåden ?

Nogen der kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

Bryndis

Rikkebach skriver:

har ikke haft mens i 38 dage, så er gået 4 dage over tid, og istedet for mens har jeg fået (undskyld detaljer) men rimelig meget gennemsigtigt lidt elastisk udflåd, minder om ægløsningsudflåd, kan det være et graviditetstegn ??,

Udover det, har det jaget meget i mit underliv, er utrolig udmattet og træs, og har en smule kvalme når jeg vågner.

Men disse tegn ligge jeg ikke så meget i, da de jo kan fremprovokeres af mit ønske om graviditet, MEN forstår dog ikke udflåden ?

Nogen der kan hjælpe?

Det kunne godt lyde til graviditetstegn. Men jeg ville tage en test

Anmeld

26. februar 2013

Rikkebach

Bryndis skriver:

Det kunne godt lyde til graviditetstegn. Men jeg ville tage en test

iiih håber, jeg har købt en clear blue digital til i morgen tidlig

Anmeld

26. februar 2013

Hailiesmom11

Det med udflåden lyder som mig i starten
Jeg turde godt teste hvis jeg var dig
Glæder mig til update

Anmeld

26. februar 2013

AlberteSophie

Det kan sagtens være graviditet.

Anmeld

26. februar 2013

Rikkebach

Hailiesmom11 skriver:

Det med udflåden lyder som mig i starten
Jeg turde godt teste hvis jeg var dig
Glæder mig til update

Ih hvor er det spændende..!! håber på positiv i morgen

Anmeld

26. februar 2013

BigHope13

Sådan havde jeg det for nøjagtig en uge siden i morgen dog havde jeg også kraftige mens smerter og ømme bryster men jeg har testet flot positiv siden da. så pøj pøj med det, glæder mig til update

Anmeld

26. februar 2013

Rikkebach

BigHope13 skriver:

Sådan havde jeg det for nøjagtig en uge siden i morgen dog havde jeg også kraftige mens smerter og ømme bryster men jeg har testet flot positiv siden da. så pøj pøj med det, glæder mig til update

Ej hvor dejligt, stort tillykke håber jeg kan skrive GRAVIID i morgen, har også mange mens lign smerter, kan dog ikke mærke noget i brysterne..

Anmeld

26. februar 2013

Bryndis

Rikkebach skriver:

iiih håber, jeg har købt en clear blue digital til i morgen tidlig

Uh det bliver spændende

Anmeld

27. februar 2013

Rikkebach

Ik nogen positiv test ingen menstruation jeg ved virkelig ikke hvordan man skal kunne holde til det her!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.