det gode vejr skal nydes :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
7 svar
2 synes godt om
26. februar 2013

Babydreams

Efter vi har lagt syge i 2 dage, var det dejligt at komme udenfor igen!
Og tænk engang, vejret er fantastisk, så vi fik brugt 1, 5 time med leg, og udforskning af græs og grene!

Fik lige fanget et fantastisk billede af bette manden, der vidst nød det ligeså meget som mor gjorde

- billedet gider igen ikke vende rigtigt !!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

B&J

åhh hvor er han dejlig jamen der har været vidunderligt vejr, først var jeg ude med ansøgninger i det gode vejr også i praktik, hvor jeg skulle ud med børne i en time og lege, og kl 15.45 hentede vi daniel også gik vi alle 3 en tur med hunden og nu er vi endelig hjemme ej hvor er det vejr fantastisk håber godt nok på lige så godt og vejr imorgen

Anmeld

26. februar 2013

Babydreams

B&J skriver:

åhh hvor er han dejlig jamen der har været vidunderligt vejr, først var jeg ude med ansøgninger i det gode vejr også i praktik, hvor jeg skulle ud med børne i en time og lege, og kl 15.45 hentede vi daniel også gik vi alle 3 en tur med hunden og nu er vi endelig hjemme ej hvor er det vejr fantastisk håber godt nok på lige så godt og vejr imorgen

Ihh hvor fantastisk, det lyder til du også har haft en dejlig dag

Altså det ville jo være fantastisk hvis vejret blev ved med at være så skænt, det er lidt koldt, men alligevel er det total frisk, man skal bare tage det rigtige tøj på

Anmeld

26. februar 2013

B&J

RikkeRasmussen skriver:

Ihh hvor fantastisk, det lyder til du også har haft en dejlig dag

Altså det ville jo være fantastisk hvis vejret blev ved med at være så skænt, det er lidt koldt, men alligevel er det total frisk, man skal bare tage det rigtige tøj på

åhh jamen jeg havde også hue og overtræksbukser på men hold nu hvor var det fantastisk jeg har hygget mig rigtigt meget ej hvor er det dejligt de dage må vi gerne have mange flere af

Anmeld

26. februar 2013

Asta&Alfred

RikkeRasmussen skriver:

Efter vi har lagt syge i 2 dage, var det dejligt at komme udenfor igen!
Og tænk engang, vejret er fantastisk, så vi fik brugt 1, 5 time med leg, og udforskning af græs og grene!

Fik lige fanget et fantastisk billede af bette manden, der vidst nød det ligeså meget som mor gjorde

- billedet gider igen ikke vende rigtigt !!

Der ser ud som om der er en der hygger sig total meget i det gode vejr. Det har da også været helt fantastisk i dag og længe ventet

Anmeld

26. februar 2013

Babydreams

B&J skriver:

åhh jamen jeg havde også hue og overtræksbukser på men hold nu hvor var det fantastisk jeg har hygget mig rigtigt meget ej hvor er det dejligt de dage må vi gerne have mange flere af

Ja tak, er så meget ude menneske, og elsker at bruge min tid udenfor, så jeg er så lykkelig for at vejret nu endlig tillader det.. og jeg syntes jo at foråret er en fantastisk tid, der er ikke for varmt og heller ikke for koldt, også begynder der endelig at blive grønt igen

For dælen ens barn er også godt brugt efter sådan en dag udenfor

Anmeld

26. februar 2013

Babydreams

Asta&Alfred skriver:

Der ser ud som om der er en der hygger sig total meget i det gode vejr. Det har da også været helt fantastisk i dag og længe ventet

Ja tror han hyggede sig gevaldig meget, han var godt brugt bagefter...
Jeg er også bare et ude menneske, håber da lucas arver det efter mig, lige nu kommet han i hvert fald så meget ud, som det er muligt, specielt også nu når vejret tillader det

Det har været super dejligt idag, og håber det fortsætter, ikke mere sne tak

Anmeld

26. februar 2013

B&J

RikkeRasmussen skriver:

Ja tak, er så meget ude menneske, og elsker at bruge min tid udenfor, så jeg er så lykkelig for at vejret nu endlig tillader det.. og jeg syntes jo at foråret er en fantastisk tid, der er ikke for varmt og heller ikke for koldt, også begynder der endelig at blive grønt igen

For dælen ens barn er også godt brugt efter sådan en dag udenfor

jaa hold da op daniel var brugt idag, de havde været ude og lege og ude og gå og havde fundet is de lige skulle stå på også alle børne, også ud og gå med hunden da han kom hjem men han ville nu selv så han var sååå glad men vildt træt, vi er godt nok også trætte her hjemme det er alt den dejlige sol og dejlig luft og varme og jamen det har været en vidunderlig dag og håber vi sover sååååå godt inat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.