Sagen er den, at jeg så småt er ved og starte en dagpleje op, jeg har derfor et ønske om lidt hjælp fra jer forældre, så håber i har tid til og hjælpe et kort øjeblik.
Hvad tider har i brug for at en dagpleje åbner og lukker?
Og hvad sætter i pris på at en dagplejer laver med jeres børn i den til de er i dagplejen?
Og hvad ville i helst vælge, en kommunal dagpleje eller en privat dagpleje? I må meget gerne begrunde jeres vælg.

Håber inderligt, at en masse har tid til at hjælpe, da jeg har et ønske om at forbedre en masse ting, og opfylde forældrenes ønsker.
Rigtig mange gange tak for din hjælp og tid
Med to børn i DP vil jeg da gerne hjælpe, jeg er studerende og har derfor ikke de store behov for lange dage i DP, men hvis jeg var i arbejde havde det været behov fra 06.00-15.45
Så mit første svar er pga. jeg er studerende;
Hvad tider har i brug for at en dagpleje åbner og lukker?
- 07.30 - 14.30 (De længste dage)
Og hvad sætter i pris på at en dagplejer laver med jeres børn i den til de er i dagplejen?
- At i kommer ud HVER dag, jeg har udebørn og er selv udemenneske, mine drenge elsker at være ude eller gå ture, så det er klart det jeg prioterer højest.
- At der mødes i legestue eller andet med andre jævnalderne børn
- De får udforsket deres kreative sider, iform at moduler, tegn, klip osv.
Og hvad ville i helst vælge, en kommunal dagpleje eller en privat dagpleje? I må meget gerne begrunde jeres vælg.
- Det er mig ligemeget om det er kommunal eller privat, kemien og de rette retningsliner er det jeg går efter
Her går mine i kommunal (der er dog heller ingen privat i nærheden)
Det var li hva jeg ku på ståede fod, der er sikkert MEGET mere