Hjælp ang dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. februar 2013

Anonym trådstarter

Sagen er den, at jeg så småt er ved og starte en dagpleje op, jeg har derfor et ønske om lidt hjælp fra jer forældre, så håber i har tid til og hjælpe et kort øjeblik.

Hvad tider har i brug for at en dagpleje åbner og lukker?

Og hvad sætter i pris på at en dagplejer laver/oplever med jeres børn i den tid de er i dagplejen?

Og hvad ville i helst vælge, en kommunal dagpleje eller en privat dagpleje? I må meget gerne begrunde jeres vælg.

Håber inderligt, at en masse har tid til at hjælpe, da jeg har et ønske om at forbedre en masse ting, og opfylde forældrenes ønsker.

Rigtig mange gange tak for din hjælp og tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

Hvem?

Sagen er den, at jeg så småt er ved og starte en dagpleje op, jeg har derfor et ønske om lidt hjælp fra jer forældre, så håber i har tid til og hjælpe et kort øjeblik.

Og hvad sætter i pris på at en dagplejer laver med jeres børn i den til de er i dagplejen?

Og hvad ville i helst vælge, en kommunal dagpleje eller en privat dagpleje? I må meget gerne begrunde jeres vælg.

Håber inderligt, at en masse har tid til at hjælpe, da jeg har et ønske om at forbedre en masse ting, og opfylde forældrenes ønsker.

Med to børn i DP vil jeg da gerne hjælpe, jeg er studerende og har derfor ikke de store behov for lange dage i DP, men hvis jeg var i arbejde havde det været behov fra 06.00-15.45

Så mit første svar er pga. jeg er studerende;

- 07.30 - 14.30 (De længste dage)

Og hvad sætter i pris på at en dagplejer laver med jeres børn i den til de er i dagplejen?
- At i kommer ud HVER dag, jeg har udebørn og er selv udemenneske, mine drenge elsker at være ude eller gå ture, så det er klart det jeg prioterer højest.

- At der mødes i legestue eller andet med andre jævnalderne børn

- De får udforsket deres kreative sider, iform at moduler, tegn, klip osv.

- Det er mig ligemeget om det er kommunal eller privat, kemien og de rette retningsliner er det jeg går efter

Her går mine i kommunal (der er dog heller ingen privat i nærheden)

Det var li hva jeg ku på ståede fod, der er sikkert MEGET mere

Anmeld

26. februar 2013

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Med to børn i DP vil jeg da gerne hjælpe, jeg er studerende og har derfor ikke de store behov for lange dage i DP, men hvis jeg var i arbejde havde det været behov fra 06.00-15.45

Så mit første svar er pga. jeg er studerende;

- 07.30 - 14.30 (De længste dage)

- At i kommer ud HVER dag, jeg har udebørn og er selv udemenneske, mine drenge elsker at være ude eller gå ture, så det er klart det jeg prioterer højest.

- At der mødes i legestue eller andet med andre jævnalderne børn

- De får udforsket deres kreative sider, iform at moduler, tegn, klip osv.

- Det er mig ligemeget om det er kommunal eller privat, kemien og de rette retningsliner er det jeg går efter

Her går mine i kommunal (der er dog heller ingen privat i nærheden)

Det var li hva jeg ku på ståede fod, der er sikkert MEGET mere

det er nu skrevet ned  tak for din hjælp.

Anmeld

26. februar 2013

L&V

Anonym skriver:

Og hvad sætter i pris på at en dagplejer laver/oplever med jeres børn i den tid de er i dagplejen?

Vi har et behov der hedder 06.15-16.30 mandag til onsdag torsdag til 15.30 og fredag 15.30

Vi vægter udeliv, faglighed, kreative projekter og en masse plads til det enkelte barn..

Vi ville klart vælge en privat da der er mange regler og retningslinier fra kommunens side til de offentlige hvilket jeg syntes kan gøre det svært at tilpasse sin hverdag efter børnene

Anmeld

26. februar 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Vi har et behov der hedder 06.15-16.30 mandag til onsdag torsdag til 15.30 og fredag 15.30

Vi vægter udeliv, faglighed, kreative projekter og en masse plads til det enkelte barn..

Vi ville klart vælge en privat da der er mange regler og retningslinier fra kommunens side til de offentlige hvilket jeg syntes kan gøre det svært at tilpasse sin hverdag efter børnene

Rigtig mange tak for din hjælp

Anmeld

26. februar 2013

AlberteSophie

Anonym skriver:

Tidspunkt ville nok være 06-16 - ikke at jeg vil benytte mig af det hverdag, men det er ret med muligheden.

jeg ville sætte pris på en dagplejer der ga sig god tid til alle "sine" børn, så at alles behov mere eller mindre blev dækket. Fx ved at være ude, inde, osv . Udover det er legestue et hit, mødes med andre dagplejer. Udflugter som zoo ville også være et hit

om det er det ene eller det andet, er for mig ligegyldigt, så længe min datter har det godt!

Anmeld

26. februar 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Jeg ville vælge kommunal dagpleje, ganske enkelt fordi jeg ikke magter det der ræs med at finde alternativ pasning når den private har ferie eller er syg - har ikke mulighed for hjælp fra familien. Jeg lægger vægt på at mit barn får en sund kost, struktureret hverdag og kommer mest muligt ud i den friske luft. Synes også det er vigtigt med hyggestunder ved højtiderne, og går ikke i panik over at min søde dagplejer stikker knægten et par pebernødder om fredagen, eller at han får et glas saft eller en sodavandsis om sommeren :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.