Hader mig selv ret meget lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
12 svar
1 synes godt om
26. februar 2013

An&Jo

Jeg har glemt at nulstille km tælleren når jeg har været på arbejde, hvilket er pænt meget ris til egen røv, for nu skal jeg sidde og bruge krak til at regne ud mellem hver eneste adresse..

Overvejer helt at lade være, men omvendt er det pænt mange penge jeg smider væk hvis jeg ikke får det gjort..

Dumme mig, må hellere huske at nulstille den km tæller hver gang jeg møder ind på arbejde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

Kay

google maps er lettere der kan du selv lave punkterne og rette det til lige den rute du køre...

ved godt du ik må grundet tavshedspligt om adresser... men ellers kunne du bare sende dem til mig... jeg hygger mig med sådan noget  

Anmeld

26. februar 2013

An&Jo

Kay skriver:

google maps er lettere der kan du selv lave punkterne og rette det til lige den rute du køre...

ved godt du ik må grundet tavshedspligt om adresser... men ellers kunne du bare sende dem til mig... jeg hygger mig med sådan noget  

årh ville ønske jeg bare kunne sende dem videre, men præcis som du siger, så har jeg jo tavshedspligt om det så må desværre ikke..

Jeg hygger mig ikke ret meget, og Johannes keder sig bravt, men da jeg skal indberette mine km den 5 marts, og har ruter fra pænt mange dage, samtidig med at jeg skal på arbejde stort set hver eneste dag, så er jeg bare nødt til det idag hvor jeg har en fridag.. Johannes gør dog et bravt forsøg på at få mig til at glemme det så jeg kan lege med ham..

jeg har slet ikke arbejdet med google maps før, så det ved jeg ikke hvordan fungerer, men kan være jeg skal forsøge

Anmeld

26. februar 2013

Zafir

Jeg bruger altid googlemaps til at regne mine ture ud, når jeg kører i egen bil. Jeg glemmer så meget kilometertælleren, at jeg har besluttet bare at gøre det andet. jeg ved hvilke ture, jeg har kørt, så er det nemmere lige at sidde go skrive adresserne ind i googlemaps. Jeg taster bare hele turen med via-punkter og vupti, så har du kilometerne.

Syns det er meget smart

Anmeld

26. februar 2013

An&Jo

Zafir skriver:

Jeg bruger altid googlemaps til at regne mine ture ud, når jeg kører i egen bil. Jeg glemmer så meget kilometertælleren, at jeg har besluttet bare at gøre det andet. jeg ved hvilke ture, jeg har kørt, så er det nemmere lige at sidde go skrive adresserne ind i googlemaps. Jeg taster bare hele turen med via-punkter og vupti, så har du kilometerne.

Syns det er meget smart

jamen det kunne da være at jeg skulle forsøge mig med googlemaps så..

Anmeld

26. februar 2013

Zafir

An&Jo skriver:

jamen det kunne da være at jeg skulle forsøge mig med googlemaps så..

Man kan også godt det med viapunkterne på krak... Den bøvler bare ofte syntes jeg...

Så begge ting kan de samme ting, men google maps funger bedre

Jeg noterer først mine kilometer ned, når jeg laver køresedler, som ejg gør engang om måneden Og det tager ikke så længe.

Anmeld

26. februar 2013

An&Jo

Zafir skriver:

Man kan også godt det med viapunkterne på krak... Den bøvler bare ofte syntes jeg...

Så begge ting kan de samme ting, men google maps funger bedre

Jeg noterer først mine kilometer ned, når jeg laver køresedler, som ejg gør engang om måneden Og det tager ikke så længe.

jeg skal nemlig også notere dem ifm køresedler, så jeg kan få mine km penge udbetalt..

Anmeld

26. februar 2013

Zafir

An&Jo skriver:

jeg skal nemlig også notere dem ifm køresedler, så jeg kan få mine km penge udbetalt..

Præcis
Skal du ikke også notere adresser på køresedlerne? Eller har du 'bare' det i kalender vedsiden af?

Anmeld

26. februar 2013

An&Jo

Zafir skriver:

Præcis
Skal du ikke også notere adresser på køresedlerne? Eller har du 'bare' det i kalender vedsiden af?

jeg skal notere adresserne på køresedlen..

Jeg har dem på min egen liste, og så skal jeg skrive dem ned til kontoret også, så de kan se man ikke snyder..

Anmeld

26. februar 2013

Zafir

An&Jo skriver:

jeg skal notere adresserne på køresedlen..

Jeg har dem på min egen liste, og så skal jeg skrive dem ned til kontoret også, så de kan se man ikke snyder..

Præcis... Så det er ikke så meget ekstra arbejde, lige at gøre de der 2-3 min med googlemaps Ikke nok til ligefrem at hade sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.