Inspirer mig - jeres hoveddør m.m.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.013 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg mangler inspiration!!!

Kan i ikke tage et billed af jeres hoveddør og hvad i har af "pynt" , hvad enten det er blomster, krukker, buske, træer, dimser eller dingenoter?

Hjælp

(Ano, da det er en overraskelse til manden)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Jeg mangler inspiration!!!

Kan i ikke tage et billed af jeres hoveddør og hvad i har af "pynt" , hvad enten det er blomster, krukker, buske, træer, dimser eller dingenoter?

Hjælp

(Ano, da det er en overraskelse til manden)

Jeg har ikke lige et billede, men kan altid tage et senere. Vi har 3 lanterner i sort (patineret efterhånden) med hvide bloklys i, samt en gammel messingpotte (arvestykke) med løgplanter og normalvis står der også et gammelt vaskebræt, men det er til pynt på træbænken, så det vare lidt før det kommer tilbage på sin plads.

Jeg har ikke fået lavet så meget i år, men vinterplanterne skal snart udskiftes med forårsplanter, så der kommer lidt mere farve på trappen og i forhaven.

/Fenja

Anmeld

26. februar 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg har ikke lige et billede, men kan altid tage et senere. Vi har 3 lanterner i sort (patineret efterhånden) med hvide bloklys i, samt en gammel messingpotte (arvestykke) med løgplanter og normalvis står der også et gammelt vaskebræt, men det er til pynt på træbænken, så det vare lidt før det kommer tilbage på sin plads.

Jeg har ikke fået lavet så meget i år, men vinterplanterne skal snart udskiftes med forårsplanter, så der kommer lidt mere farve på trappen og i forhaven.

/Fenja

Kom meget gerne med billede

Anmeld

26. februar 2013

An&Jo

jeg har et billede et sted, men magter ikke lige at lede mine album igennem..

Men vi har bare to rimelig høje krukker til at stå, en på hver side af døren, og så med nogle blomster i..

Kan godt lide når det hele er enkelt

Anmeld

26. februar 2013

_-Kathrine-_

Udenfor hos os
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.