Overgangsjakke OG sommerjakke? Eller hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.455 visninger
19 svar
9 synes godt om
26. februar 2013

modesty

Jeg er blevet helt i tvivl om hvad jeg skal købe her til forår/sommer. Skal man både have en overgangsjakke med foer og måske i noget vandskyende materiale OG en form for sommerjakke, måske bare i bomuld? Jeg tænker bare at jeg jo selv bruger en anden jakke i april end i august, så det bliver vel også nødvendigt til min søn?

Derudover har jeg tænkt mig at købe en dynevest og en fleecetrøje så der kan varieres lidt med lag på lag. Og regntøj selvfølgelig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

2babygirls

modesty skriver:

Jeg er blevet helt i tvivl om hvad jeg skal købe her til forår/sommer. Skal man både have en overgangsjakke med foer og måske i noget vandskyende materiale OG en form for sommerjakke, måske bare i bomuld? Jeg tænker bare at jeg jo selv bruger en anden jakke i april end i august, så det bliver vel også nødvendigt til min søn?

Derudover har jeg tænkt mig at købe en dynevest og en fleecetrøje så der kan varieres lidt med lag på lag. Og regntøj selvfølgelig.

Jeg har købt en fleece, softshell, termo og regntøj til min datter

Anmeld

26. februar 2013

Pige2009

modesty skriver:

Laura har en overgangsjakke og en fleece og klarer sig fint med det

Anmeld

26. februar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Termotøj og evt. regntøj er super som overgangstøj

Anmeld

26. februar 2013

norenberg

Her bruger vi softshell jakker som de bruger hele forår og sommeren....

Anmeld

27. februar 2013

modesty

OK tak for svar alle. 

Jeg er ikke selv særlig vild med at gå med syntetisk overtøj som f.eks termotøj og regntøj, så derfor ville jeg rigtig gerne have noget bomuld til min søn. Men det er bare ikke særlig praktisk i forhold til regn/pytter. 

Nå... måske jeg finder noget billigt brugt og kan købe både og. 

Anmeld

27. februar 2013

modesty

Baagøe skriver:

Laura har en overgangsjakke og en fleece og klarer sig fint med det

Er det så en vandskyende overgangsjakke, eller hvad er materialet?

Anmeld

27. februar 2013

Francisca

modesty skriver:

Hvad med en forårs/overgangs jakke som er vind og vand tæt også en fleecetrøje eller sommerjakke?

Anmeld

27. februar 2013

modesty

Francisca skriver:

Hvad med en forårs/overgangs jakke som er vind og vand tæt også en fleecetrøje eller sommerjakke?

Ja, det bliver nok noget i den stil. 

Anmeld

27. februar 2013

Francisca

modesty skriver:

Ja, det bliver nok noget i den stil. 

H&m har fleecetrøjer til 79kr også kan man finde en forårsjakke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.