Anonym skriver:
ja sagen er den at vi bor pt. i en lejlighed på 85 m2 til næsten 7000 kr. og vi sidder ret stramt i det. har så kigget i vores uge avis og der er et fritidshus til leje på 67m2 til 4700! det ville vi meget bedre have råd til! men er der nogen der bor i en 2. vær. med to børn og kan det lade sig gøre? ved ikke om det er en 2. eller 3 vær. endnu da jeg først skal have fat i udlejer 
Det kan godt være at jeg ikke lige har opdaget hvad et fritidshus er, men det jeg tænker er at det nok ikke er en holdbar løsning i længden. I må vel ikke bo i fritidshus hele året og er det ideelt for børnene?
Hvis man ser bort fra fritidshuset og får min personlige mening, så synes jeg en 2 vær. lejlighed er for lille til 4 mennesker. Som min. en 3 vær. så børn og forældre har henholdsvis værelse og soveværelse. I bliver trætte af kun at kunne opholde jer i to værelser, eller det kunne jeg i hvert fald ikke.
Jeg ville lede efter en 3 vær. med nogle flere kvm og så rykke lidt længere ud på landet, hvis det var det der skulle til.
/Fenja 
Anmeld