Nogen der bor 4 mennesker i en 2. værelses?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.850 visninger
11 svar
1 synes godt om
26. februar 2013

Anonym trådstarter

ja sagen er den at vi bor pt. i en lejlighed på 85 m2 til næsten 7000 kr. og vi sidder ret stramt i det. har så kigget i vores uge avis og der er et fritidshus til leje på 67m2 til 4700! det ville vi meget bedre have råd til! men er der nogen der bor i en 2. vær. med to børn og kan det lade sig gøre? ved ikke om det er en 2. eller 3 vær. endnu da jeg først skal have fat i udlejer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

Ploffer

Anonym skriver:

ja sagen er den at vi bor pt. i en lejlighed på 85 m2 til næsten 7000 kr. og vi sidder ret stramt i det. har så kigget i vores uge avis og der er et fritidshus til leje på 67m2 til 4700! det ville vi meget bedre have råd til! men er der nogen der bor i en 2. vær. med to børn og kan det lade sig gøre? ved ikke om det er en 2. eller 3 vær. endnu da jeg først skal have fat i udlejer

Vi bor 5 i en 2 1/2 værelses... 65 kvadratmeter

Vi klarer os fint

Anmeld

26. februar 2013

Zelinasmor

Anonym skriver:

Må man overhovedet bo fast i et fritidshus? Det er da sommerhus lign. Forhold. 

Anmeld

26. februar 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Det kan godt være at jeg ikke lige har opdaget hvad et fritidshus er, men det jeg tænker er at det nok ikke er en holdbar løsning i længden. I må vel ikke bo i fritidshus hele året og er det ideelt for børnene?

Hvis man ser bort fra fritidshuset og får min personlige mening, så synes jeg en 2 vær. lejlighed er for lille til 4 mennesker. Som min. en 3 vær. så børn og forældre har henholdsvis værelse og soveværelse. I bliver trætte af kun at kunne opholde jer i to værelser, eller det kunne jeg i hvert fald ikke.

Jeg ville lede efter en 3 vær. med nogle flere kvm og så rykke lidt længere ud på landet, hvis det var det der skulle til.

/Fenja

Anmeld

26. februar 2013

Anonym trådstarter

Ploffer skriver:

Vi bor 5 i en 2 1/2 værelses... 65 kvadratmeter

Vi klarer os fint

okay hvordan har i indrettet jer?

Anmeld

26. februar 2013

Anonym trådstarter

26. februar 2013

Anonym trådstarter

26. februar 2013

TeamRocket

Vi boede mor, far og datter på 3 og nyfødt baby i en toværelses på 65m2. Og det var et helvede. Vi havde ikke plads til noget som helst. Der var altid rodet fordi der bare intet sted at putte alle ungernes ting hen, altid rod i enten stue eller soveværelse. Vi kunne ikke sove fordi fars snorken vækkede børnene og de vækkede hinanden og vi havde aldrig noget privatliv. Husker det som en meget træls periode, stod på i 9 mdr inden vi flyttede til et større hus:-)

Anmeld

26. februar 2013

Zelinasmor

Undskyld, men hvorfor svare du ikke os der spørger ind til det med at det er et fritidshus?  Du er vel klar over at i ikke må bo der fast ikke?

Anmeld

26. februar 2013

Muhmi

xoxotasha skriver:

Undskyld, men hvorfor svare du ikke os der spørger ind til det med at det er et fritidshus?  Du er vel klar over at i ikke må bo der fast ikke?

Det kan være hun ikke ved det og det kan være at hun synes det ikke rager os hvordan de bor Tænker måske det er derfor hun ikke svare dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.