Hygge alligevel:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2013

MyLove E

Dot D skriver:

UUUUUHHHHMMMMM, det ser godt ud....

Jeg har også det sæt fra Tupperware, har ikke prøvet det endnu, men jeg har nu fået købt sushi-ris. Det er da et skridt nærmere, hi hi...

Har du både ris og fisk i formen - til de små? Hvad slags laks bruger du - er det sådan noget i skiver eller? Hvor køber du det sorte(tang) til at komme omkring?

Sikke mange spørgsmål, men jeg blev da pludseligt sushi-sulten

*I de små kom jeg rejer i i dag. Men det vil jeg ikke gøre igen..

* I dag købte jeg bare røget laks. Føtex har en gang i mellem sådan nogle frosne pakker med laks,store rejer,tun og krebs. De et ret gode. Men det havde de jo selvfølgelig ikke i dag.

* Tang køber jeg bare i føtex eller kvickly. De er på samme hylde som sushi ris. Eller så der hvor de har det mærker som hedder blue dragon .. Der finder du også riseddike :-)

Fedt jeg kan svare på spørgsmål for dig:-):-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

Dot D

Tauf skriver:

*I de små kom jeg rejer i i dag. Men det vil jeg ikke gøre igen..

* I dag købte jeg bare røget laks. Føtex har en gang i mellem sådan nogle frosne pakker med laks,store rejer,tun og krebs. De et ret gode. Men det havde de jo selvfølgelig ikke i dag.

* Tang køber jeg bare i føtex eller kvickly. De er på samme hylde som sushi ris. Eller så der hvor de har det mærker som hedder blue dragon .. Der finder du også riseddike :-)

Fedt jeg kan svare på spørgsmål for dig:-):-):-)

Mange tak....

Det hedder dyt dyt ska´ vi byt  - opskrifter og gode råd 

Anmeld

27. februar 2013

MyLove E

Dot D skriver:

Mange tak....

Det hedder dyt dyt ska´ vi byt  - opskrifter og gode råd 

Det var så lidt:-):-)

Ja det er rigtig du plejer bare at være mit eget private orakel :-):-)

Anmeld

27. februar 2013

Lise

Jeg har lavet sushi masser af gange bare ved at bruge bambus-rulle-måtte. Men det der kit ser sgu da meget smart ud. Er det nemt at bruge? Lurede det af på Youtube, og det ser enkelt ud? Hvor har du købt det?

Anmeld

27. februar 2013

MyLove E

Lise skriver:

Jeg har lavet sushi masser af gange bare ved at bruge bambus-rulle-måtte. Men det der kit ser sgu da meget smart ud. Er det nemt at bruge? Lurede det af på Youtube, og det ser enkelt ud? Hvor har du købt det?

Tupperweare så det ved et Tupperweare show :-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.