Hey alle forstoppede tøser/mødre ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
6 svar
2 synes godt om
26. februar 2013

Lady Marion <3

Kan i huske min tråd   https://www.baby.dk/debat/203047pi1/ordet-er-frit/tabu-emne-d--forstoppelse-.aspx 

Jeg har nu fundet ud af hvad der virker og det er stensikkert

Så vil dele det med jer ...    Køb en pose hele hørfrø (20 kr)  Smid en spiseske fuld hørfrø i et glas vand/saftevand om morgenen og drik det om eftermiddagen , 1 gang dagligt , så har du ikke problemer med rumlende maver , luft eller forstoppelse .. Min mave har fungeret dagligt siden uden brug af andre produkter   Man giver faktisk også heste hørfrø når de har problemer med fordøjelsen ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

Asta&Alfred

Lady Marion <3 skriver:

Kan i huske min tråd   https://www.baby.dk/debat/203047pi1/ordet-er-frit/tabu-emne-d--forstoppelse-.aspx 

Jeg har nu fundet ud af hvad der virker og det er stensikkert

Så vil dele det med jer ...   Køb en pose hele hørfrø (20 kr)  Smid en spiseske fuld hørfrø i et glas vand/saftevand om morgenen og drik det om eftermiddagen , 1 gang dagligt , så har du ikke problemer med rumlende maver , luft eller forstoppelse .. Min mave har fungeret dagligt siden uden brug af andre produkter   Man giver faktisk også heste hørfrø når de har problemer med fordøjelsen ..

Hørfrø er et mirakelmiddel mod mange ting. Hørfrø olie skulle også være rigtig godt for huden:-)

Anmeld

26. februar 2013

Lady Marion <3

Asta&Alfred skriver:

Hørfrø er et mirakelmiddel mod mange ting. Hørfrø olie skulle også være rigtig godt for huden:-)

Ja det skulle være godt for meget   Jeg er vildt imponeret , Hørfrø olie har jeg ikke prøvet men har lige kastet mig over en gang mandel olie til huden både til mig og min dreng , det er også vældigt godt ..

Anmeld

26. februar 2013

Asta&Alfred

Lady Marion <3 skriver:

Ja det skulle være godt for meget   Jeg er vildt imponeret , Hørfrø olie har jeg ikke prøvet men har lige kastet mig over en gang mandel olie til huden både til mig og min dreng , det er også vældigt godt ..

Hørfrøolien er også til at bruge i fx smoothies, så det virker indefra:-)

Anmeld

26. februar 2013

Lady Marion <3

Asta&Alfred skriver:

Hørfrøolien er også til at bruge i fx smoothies, så det virker indefra:-)

Men kan den ikke smages tænker jeg ??

Anmeld

26. februar 2013

Asta&Alfred

Lady Marion <3 skriver:

Men kan den ikke smages tænker jeg ??

Jeg plejer at komme en spiseske i når jeg laver smoothies. Det kan man ikke smage efter min mening:-)

Anmeld

26. februar 2013

Lady Marion <3

Asta&Alfred skriver:

Jeg plejer at komme en spiseske i når jeg laver smoothies. Det kan man ikke smage efter min mening:-)

Okay   Det må prøves..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.