Øv mister håbet - nu negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej piger. Testede igår positivt, efter en sa forc3-4 uger siden. Men her til morgen var den negativ ( kunne ane en stre), burde kun kunne være 3+1 henne i dag. Efter mit sa var mit hcg nede på under 1, så ringede til lægen hvor telefon damen sagde at det var nok min krop der drillede efter sa og derfor jeg testede negativ her til morgen.. Øv, håbede lige troede ikke man kunne teste hcg under 1, men må man nok kunne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Hej piger. Testede igår positivt, efter en sa forc3-4 uger siden. Men her til morgen var den negativ ( kunne ane en stre), burde kun kunne være 3+1 henne i dag. Efter mit sa var mit hcg nede på under 1, så ringede til lægen hvor telefon damen sagde at det var nok min krop der drillede efter sa og derfor jeg testede negativ her til morgen.. Øv, håbede lige troede ikke man kunne teste hcg under 1, men må man nok kunne

Åh øv for den da kan godt forstå at du er forvirret, har ikke den store forstand på det men vil ihvertfald give den varmeste men det jo nok også for tidligt det vil være at se på en test nået du ikke er længere henne. Men umiddelbart vil jeg også mene at sa ikke burde give en positiv test, når du ved hcg har været under 1.
Håber for dig den bliver positiv om nogle dage og det betyder en ny sund graviditet

Anmeld

26. februar 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Hvis din test var positvi igår, (3+0?) er det ikke pga rest hcg! (hvis den sidste blodprøve sagde 1..)

En hjemmetest måler hcg fra 20-25 mIU/ml.. Og på 21 dagen, eller 3+0, vil du have ca 5 mIU/ml i kroppen, hvis du er gravid, og det kan slet ikke måles på en test!

Anmeld

26. februar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger
Krussedulle skriver:

Hvis din test var positvi igår, (3+0?) er det ikke pga rest hcg! (hvis den sidste blodprøve sagde 1..)

En hjemmetest måler hcg fra 20-25 mIU/ml.. Og på 21 dagen, eller 3+0, vil du have ca 5 mIU/ml i kroppen, hvis du er gravid, og det kan slet ikke måles på en test!

Der er nu en del kvinder der kan teste positiv så tidligt som 3+0,det er meget forskelligt,hvor meget HCG man har i kroppen,og hvor godt man udskiller det.

Jeg testede tydlig positiv i 3+3,og jeg er overbevist om,at havde jeg testet 2 dage tidligere,havde de også været positive.

I TS tilfælde er der nok mere tale om,at testen ikke har været positiv,men derfor kan den godt nå det inu. 

Sandsynligheden for en BIO er også til stede.

Anmeld

26. februar 2013

Anonym trådstarter

Ved ikke hvad det var, men de er negative nu:/ så må vente på mens igen:/

Anmeld

26. februar 2013

Krussedulle

Mor_til_2_unger skriver:

Der er nu en del kvinder der kan teste positiv så tidligt som 3+0,det er meget forskelligt,hvor meget HCG man har i kroppen,og hvor godt man udskiller det.

Jeg testede tydlig positiv i 3+3,og jeg er overbevist om,at havde jeg testet 2 dage tidligere,havde de også været positive.

I TS tilfælde er der nok mere tale om,at testen ikke har været positiv,men derfor kan den godt nå det inu. 

Sandsynligheden for en BIO er også til stede.

Det var derfor jeg skrev ca.

Og muligheden for en bio er i den grad til stede!

for dig ts! Prøv at teste igen om en uge!

Anmeld

26. februar 2013

Anonym trådstarter

Tror desværre det er en bio ellers ved jeg det faktisk ikke. Har rigtig meget udflåd i dag og mens smerter:/ men skal først have den om 1 uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.