Som jeg har skrevet tidligere har jeg været i tvivl om hvad jeg skulle gøre ang min 30års fødselsdag.
Jeg tror så nok jeg har bestemt mig for at holde noget. Da mange af gæsterne kommer udenbys fra har vi snakket om at leje en spejderhytte hvor der er plads til at sove for alle godt nok i køje senge. Og så vil vi lokke med min søster eller få en barnepige til at ta

sig af Elias om natten . Der er også rum man kan lukke af og sove i:-) Det bliver nok ikke en mega druk fest. Men jeg vil gerne kunne drikke det jeg har lyst til

I går ringer min svorger så og spørg om jeg holder noget. Vi siger at vi ikke helt ved noget endnu. Med hvis vi holder det bliver det den weekend jeg har fødselsdag. Om han så må aflevere hans piger hos os da han skal noget i Herning (de bor på sjælland) Min mand siger ja det kan han godt. Jeg bliver lidt ked af det. Godt nok ved jeg ikke helt endnu om jeg vil noget. Men jeg ved da så meget at jeg da faktisk

ikke gider være barnepige på min 30års fødselsdag.
Min mand skriver så til sin bror at han kom til at svare for hurtig og at vi jo ikke endnu har fundet ud af hvad vi gør.. Han har så ikke svaret på det. Så nu er jeg bange for han er blevet sur.
Men jeg havde lidt en plan om det eneste barn skulle være Elias..
Lige har jeg bare ikke lyst til noget som helst:-(:-(:-(:-(
Anmeld