Bliver alene :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej alle i skønne mennesker her inde (:

Jeg bliver nød til ikke at skrive navn fordi der er nogen her på siden der ikke ved det her endnu..

Jeg er en ung kvinde som har vært sammen med den samme mand i 5 år og boedet med ham i 5 år.. 

Vi har et fælles barn som vi begge elsker over alt på jorden, men nu er vi blevet enig i at vi flytter hver til sit..

Selv om at det er en beslutning vi har taget i fælles skab gør det ondt nu når jeg har vært på kommune for at søge om indskudslån og vært ude at se på lejlighed :/ 

Tanken om at skal være alene skrammer mig endeligt lidt :/ 

Er det underligt eller er det bare normalt ?

Hvis nogen af jer som har prøvet det før må i meget gerne fortælle hvad i gjorde der om aften når der bliver stille (: 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

Mettefpigen

Det er meget normalt.. Jeg går det samme igennem lige nu og jeg er pisse bange... Det er fordi at jeg kommer til at stå med det hele selv og fordi at vi ikk skal være sammen mere..... Han er der ikk når jeg kommer hjem! Det er nu at det går op for en at det er helt slut!..

Anmeld

26. februar 2013

2721

Det gør mig ondt at du og din partner er blevet enig om at slutte jeres forhold.
Jeg er helt sikker på at det er ganske normalt. Du siger jo farvel til din hverdag og en mand du elsker/har elsket og går en uvis tid i møde.

For mig var det desværre ikke en fælles beslutning så jeg står også med en masse uafklarede følelser hvilket ikke ligefrem hjælper på det.

Mine aftner går med praktiske formål eller bare og slappe af.

Held og lykke med det hele

Anmeld

26. februar 2013

livhemdrup

Jeg fandt noget hobby værk at sidde med når det praktiske var overstået og ungerne lagt så ku jeg sidde med det så tiden og ensomheden ik blev så slem om aftenen.  Men tro mig det bliver nemmere med tiden. 

Anmeld

28. februar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Det er meget normalt.. Jeg går det samme igennem lige nu og jeg er pisse bange... Det er fordi at jeg kommer til at stå med det hele selv og fordi at vi ikk skal være sammen mere..... Han er der ikk når jeg kommer hjem! Det er nu at det går op for en at det er helt slut!..

Jeg vil ikke sige jeg er bange, men jeg er ked af det fordi jeg stadig elsker ham over alt på jorden, det er den mand jeg vil leve med, men det går bare ikke :/ 

Og det har ikke rigtig ramt mig før nu her :/ 

Anmeld

28. februar 2013

Anonym trådstarter

Bøllemyr skriver:

Det gør mig ondt at du og din partner er blevet enig om at slutte jeres forhold.
Jeg er helt sikker på at det er ganske normalt. Du siger jo farvel til din hverdag og en mand du elsker/har elsket og går en uvis tid i møde.

For mig var det desværre ikke en fælles beslutning så jeg står også med en masse uafklarede følelser hvilket ikke ligefrem hjælper på det.

Mine aftner går med praktiske formål eller bare og slappe af.

Held og lykke med det hele

Puha det må være værre at i ikke var enig om det, det er vi her..

Men vi elsker hinanden endnu og det er den mand jeg vil leve med, men sådan er det bare ikke :/ 

Anmeld

28. februar 2013

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

Jeg fandt noget hobby værk at sidde med når det praktiske var overstået og ungerne lagt så ku jeg sidde med det så tiden og ensomheden ik blev så slem om aftenen.  Men tro mig det bliver nemmere med tiden. 

Jeg laver 3 d kort så tænker det er noget jeg skal blive ved med om aften så mine aftner ikke bliver alt for ensomme :/ 

Anmeld

28. februar 2013

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

Jeg laver 3 d kort så tænker det er noget jeg skal blive ved med om aften så mine aftner ikke bliver alt for ensomme :/ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.