Er det pudetid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. februar 2013

Kløver

Hej Tøser

Min datter er 10 mdr, hun er blevet meget stærk i musklerne og på puslebordet hiver hun sig op at sidde komstant, hun er begyndt på det samme i sengen. Hun har ellers sovet fint og faldet i søvn efter flasken, mrn de sidste par dage er hun blevet mega hys ig skriger når hun lægges, vil ikke have fæasjen og hiver sig op. Hun er rigtig træt og lægger sig nærmest på tværs så hun ligger næsten i C stilling og finder ikke ro før hun sidelæns ligger med hovedet på dynen, og sådan putter lidt ind mod dynen.

Er det tegn på at hun har behov for en hovedpude ?

Andre forslag hvis det ikke er hovedpuden?

Skal lige nævnes hun pt også er forkølet og hoster, har hævet hoved enden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

morethanperfect

Maja84 skriver:

Hej Tøser

Min datter er 10 mdr, hun er blevet meget stærk i musklerne og på puslebordet hiver hun sig op at sidde komstant, hun er begyndt på det samme i sengen. Hun har ellers sovet fint og faldet i søvn efter flasken, mrn de sidste par dage er hun blevet mega hys ig skriger når hun lægges, vil ikke have fæasjen og hiver sig op. Hun er rigtig træt og lægger sig nærmest på tværs så hun ligger næsten i C stilling og finder ikke ro før hun sidelæns ligger med hovedet på dynen, og sådan putter lidt ind mod dynen.

Er det tegn på at hun har behov for en hovedpude ?

Andre forslag hvis det ikke er hovedpuden?

Skal lige nævnes hun pt også er forkølet og hoster, har hævet hoved enden

Jeg syns mere det lyder som om hun har nogle problemer med ørerne .. ? Har du fået dem tjekket ? For du siger hun skriger hver gang hun blir lagt ned .. 

Er af den mening at børn ikke har brug for en pude .. De ved ikke hvad det er , og det er ikke godt for dem at bruge puder .. 

Anmeld

25. februar 2013

Kløver

morethanperfect skriver:

Jeg syns mere det lyder som om hun har nogle problemer med ørerne .. ? Har du fået dem tjekket ? For du siger hun skriger hver gang hun blir lagt ned .. 

Er af den mening at børn ikke har brug for en pude .. De ved ikke hvad det er , og det er ikke godt for dem at bruge puder .. 

Den tanke havde jeg også først, men hun sover fint i barnevognen, selvom hun har været en smule sværere at lægge end normalt.
Hm måske du har fat i noget, desværre har hun før haft møb men hun har ikke feber, og så kan hun ikke få noget mod det, hvis det er det måske jeg for en sikkerheds skyld skulle snakke med lægen

Tak for dit svar

Anmeld

25. februar 2013

Fuglemor

Maja84 skriver:

Den tanke havde jeg også først, men hun sover fint i barnevognen, selvom hun har været en smule sværere at lægge end normalt.
Hm måske du har fat i noget, desværre har hun før haft møb men hun har ikke feber, og så kan hun ikke få noget mod det, hvis det er det måske jeg for en sikkerheds skyld skulle snakke med lægen

Tak for dit svar

Vores har lige haft mellemørebetændelse og hun sov fint i barnevogn men så var den gal i sengen. Heldigvis var det ovre på en uge. Og hun havde heller ikke feber og fik derfor ikke noget for det andet end børne panodil

Anmeld

25. februar 2013

Mettefpigen

Synes du skal få tjekket ørene.... Men vil sige at lukas vil ikk sove med pude men bruger en dyne som pude og det har ham gjort siden han var ca 1 år.... Hvis han ikk var yngre....

Anmeld

25. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Man siger at børn ik har brug for en pude, før de selv ka be om den. Her fik the først en pude da hun var 3 år. Alberte får heller ik en pude før hun ka be om en! 

Hva str dyne bruger?? Her havde thea nemlig også en urolig periode, også gik vi over til jouiner dyne og det hjalp! 

Rigtig god bedring med hende! Vh stine 

Anmeld

25. februar 2013

morethanperfect

Maja84 skriver:

Tak for dit svar

Ja .. Syns desværre det lyder som ørerne ..

Håber snart han sover fint igen ! 

Anmeld

25. februar 2013

Kløver

StineW79 skriver:

Man siger at børn ik har brug for en pude, før de selv ka be om den. Her fik the først en pude da hun var 3 år. Alberte får heller ik en pude før hun ka be om en! 

Hva str dyne bruger?? Her havde thea nemlig også en urolig periode, også gik vi over til jouiner dyne og det hjalp! 

Rigtig god bedring med hende! Vh stine 

Tak
Vi har juniordyne til vores datter

Anmeld

25. februar 2013

Kløver

morethanperfect skriver:

Ja .. Syns desværre det lyder som ørerne ..

Håber snart han sover fint igen ! 

Manden mener nu det er pga hosten, uanset er det nok en god ide at få hende kigget på hvis det ikke bliver bedre, og holder øje med feber, så ringer jeg til lægen

Anmeld

25. februar 2013

Kløver

Mettefpigen skriver:

Synes du skal få tjekket ørene.... Men vil sige at lukas vil ikk sove med pude men bruger en dyne som pude og det har ham gjort siden han var ca 1 år.... Hvis han ikk var yngre....

Tak måske det er tilfældet her, uanset får jeg hende nok lige tjekket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.