kan man blive sendt vider vis man har været gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
16 svar
2 synes godt om
25. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Som overskriften siger kan man det vi har prøvet nu siden sep 2011 jeg blev gravid efter 12mdr mistede så i 6uge den 13/10-12 men tror det var gået til længe før da mit tal kun lå på 700 og kvalmen var pluselig forsvundet 2uger før..
Og det er ikke lykkes os at blive gravede igen

Men kan man over hovedet blive sendt vider nu hvor jeg har været gravid? ?? mvh anna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

ønskebørn74

Anna111 skriver:

Som overskriften siger kan man det vi har prøvet nu siden sep 2011 jeg blev gravid efter 12mdr mistede så i 6uge den 13/10-12 men tror det var gået til længe før da mit tal kun lå på 700 og kvalmen var pluselig forsvundet 2uger før..

Men kan man over hovedet blive sendt vider nu hvor jeg har været gravid? ?? mvh anna

Tror ikke når det ikke er længere siden du var gravid.. 

Pøj pøj med projekt baby.. 

Anmeld

25. februar 2013

anna111

ønskebarn74 skriver:

Tror ikke når det ikke er længere siden du var gravid.. 

Pøj pøj med projekt baby.. 

Tak for svar tænkte jeg nok er godt træt af det for ville bare gerne undersøges for at se om alt er som det skal være :-(

Anmeld

25. februar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det er helt op til din egen læge,så tag til lægen,og forhør dig.

Anmeld

25. februar 2013

anna111

Mor_til_2_unger skriver:

Det er helt op til din egen læge,så tag til lægen,og forhør dig.

Har lige skiftet læge fordi min anden læge nægtede mig det med mindre jeg havde fået en 3-4 spontane aborter eller jeg havde prøvet at blive gravid uden det lykkes i 2år og måske ikke ingang der fordi hun mener jeg er alt for ung jeg skulle vente til jeg blev 30år så jeg er meget navøs for om min nye læge er lige sådan

Anmeld

26. februar 2013

pcoramt

Anna111 skriver:

det er jeg ked af at høre :/ vi blev sendt videre lige efter vi havde mistet.. så krydser fingre

Anmeld

26. februar 2013

modesty

Anna111 skriver:

Med det forløb synes jeg at det lyder helt fair at I bliver udredt. Det handler om at finde en læge der er til at snakke med. Jeg ville ikke vente de to år som min læge krævede, så jeg skiftede til en anden der sendte os til udredning efter 8 mdr., og sørme om ikke mine æggeledere var lukkede og vi røg i IVF. Så jeg er virkelig glad for at jeg ikke ventede længere tid.

Anmeld

26. februar 2013

anna111

pcoramt skriver:

det er jeg ked af at høre :/ vi blev sendt videre lige efter vi havde mistet.. så krydser fingre

Tak håber virkelig hun vil sende mig vider

Anmeld

26. februar 2013

anna111

modesty skriver:

Med det forløb synes jeg at det lyder helt fair at I bliver udredt. Det handler om at finde en læge der er til at snakke med. Jeg ville ikke vente de to år som min læge krævede, så jeg skiftede til en anden der sendte os til udredning efter 8 mdr., og sørme om ikke mine æggeledere var lukkede og vi røg i IVF. Så jeg er virkelig glad for at jeg ikke ventede længere tid.

Tak for svar håber virkelig hun vil sende mig vider så jeg kan finde ud af om alt er som det skal være men er bange for at få endnu en læge det ikke vil hjælpe og vil sige jeg er for ung

Anmeld

26. februar 2013

modesty

Anna111 skriver:

Tak for svar håber virkelig hun vil sende mig vider så jeg kan finde ud af om alt er som det skal være men er bange for at få endnu en læge det ikke vil hjælpe og vil sige jeg er for ung

Jeg kan se at du er 20... Ja, det er måske lige i underkanten. Men der er jo ikke andet for end at spørge. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.