Er jeg gravid igen eller ? Billede vedlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.530 visninger
16 svar
4 synes godt om
25. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej piger. Havde en sa omkring den 3 feb. Der var mit hcg på 30, den blev målt ugen efter og var der på 9. Ugen testede jeg med graviditets test og den var negativ. For to uger siden var jeg til scanning, alt var normalt igen og mit hcg var på under 1, og som set på den ene test var den negativ igen. Følte jeg havde ægløsning lige efter, altså for ca 7 dage siden, og tog så en g test i dag fordi jeg havde meget kvalme. Det er den nederste test. Tror i jeg kan være gravid igen? Knus
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Hej piger. Havde en sa omkring den 3 feb. Der var mit hcg på 30, den blev målt ugen efter og var der på 9. Ugen testede jeg med graviditets test og den var negativ. For to uger siden var jeg til scanning, alt var normalt igen og mit hcg var på under 1, og som set på den ene test var den negativ igen. Følte jeg havde ægløsning lige efter, altså for ca 7 dage siden, og tog så en g test i dag fordi jeg havde meget kvalme. Det er den nederste test. Tror i jeg kan være gravid igen? Knus

Det ser da sådan ud. så tillykke herfra

Anmeld

25. februar 2013

Faith

Ja det ser det bestemt ud til

Anmeld

25. februar 2013

Bare mig..

Det kan absolut passe stort tillykke

Anmeld

25. februar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Anmeld

25. februar 2013

Christina :-)

Tillykke:-)

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

Hmm håber det også. Men er det ikke ret tidligt? Er stadig bange for sa kan spille ind selvom jeg fik at vide alt var normalt igen.

Anmeld

25. februar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Hmm håber det også. Men er det ikke ret tidligt? Er stadig bange for sa kan spille ind selvom jeg fik at vide alt var normalt igen.

Det tænkte jeg også først. Men hvis din hcg har været nede på 1, må testen jo være go' nok nu   

Anmeld

25. februar 2013

Muffinmus

Jep, det ser flot ud:-D jeg testede positivt 4 uger efter min SA ca:-)

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

Ja fik at vide at den var under 1, og har testet to gange siden sa, hvor den var negativ. Og er først blevet positiv nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.