Hvor lang tid....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. februar 2013

mkj

...Går der fra lægen har henvist til behandling, til man modtager brev om der er grundlag for behandling?

Venter og venter..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

**Ønskebabyen

...Går der fra lægen har henvist til behandling, til man modtager brev om der er grundlag for behandling?

Venter og venter..

Tror det er meget forskelligt fra sted til sted.

Her gik der 8 dage fra jeg havde været ved lægen og hun sagde hun ville henvise os, og til vi fik brevet.  Derefter gik der så yderligere  2 mdr før vi skulle til første samtale.

Anmeld

25. februar 2013

mkj

Her er der gået 12 dage i dag.. men man går bare og venter utålmodig. Håber bare der stadig er håb for et positivt svar.

Anmeld

25. februar 2013

Marina

Hos mig gik det rigtigt hurtigt, vi fik en elektronisk henvisning til en valgfri klinik, og ringet lidt rundt, for at høre om de forskellig vente tider, fandt en hvor vi Kom til samme uge, og så begyndte udredningen for hvad årsagen var, for barnløshed hos min mand og jeg.. så ved ikke om du er blevet henvist på saode måde? Hvis ik så ku du evt ringe og høre din læge? 

for at det sker snart

Anmeld

26. februar 2013

**Ønskebabyen

majbritt kjeldsen skriver:

Her er der gået 12 dage i dag.. men man går bare og venter utålmodig. Håber bare der stadig er håb for et positivt svar.

Du er nok nødt til at have lidt tålmodighed Det skal nok komme, hvis lægen har sendt henvisningen

Hvis I bliver godkendt til hjælp, så vil din tålmodighed virkelig blive sat på prøve, for man føler ikke det er andet end ventetid

Anmeld

26. februar 2013

modesty

Venter og venter..

Har I været gennem udredning?

Anmeld

26. februar 2013

mkj

Der er ikke den store udrednings process her, da grunden til vi ikke kan få barn er at min kæreste er sterelliseret. Så min tanke omkring det er, at når vi er blevet henvist, skal det undersøges om hans sæd "virker".

Jeg venter spændt og ja tålmodighed skal der til i dette system.

Anmeld

27. februar 2013

modesty

Der er ikke den store udrednings process her, da grunden til vi ikke kan få barn er at min kæreste er sterelliseret. Så min tanke omkring det er, at når vi er blevet henvist, skal det undersøges om hans sæd "virker".

Jeg venter spændt og ja tålmodighed skal der til i dette system.

Okay, jeg forstår ikke helt - er du nervøs for om I får afslag på behandling? For det kan jeg ikke se hvorfor I skulle få.

Jeg kan dog forestille mig at I alligevel begge skal gennem udredning, da man næppe sætter gang i en behandlingsproces uden at sikre sig at alt er OK med dig.

Anmeld

27. februar 2013

mkj

Ja det handler nok lidt om nervøsiteten for at få afslag.

Anmeld

28. februar 2013

gædde/gitte

Ja det handler nok lidt om nervøsiteten for at få afslag.

Der må max gå 3 mrd før i er tilknyttet én klinik , også afhængig af din cyklus osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.