40,5 feber ramt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.004 visninger
9 svar
2 synes godt om
25. februar 2013

Mor1012

emilie 2 år feberramt...

vi kan Ikke slå feberen ned :/ !!!!!!!!!!!!

ringede til lægen da den var 40.5 og vi må give 250 gram panodl junior, men den blir ikke slået ned

fustrende og hun har det bare sååå dårligt med rystelse og røde kinder

har fået cola og slik det spiser og drikker hun

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

B&J

pyhh der kan jo gå ½time før den virker, men håber godt nok snart i kan få den feber lidt ned for stakkels mus da, men godt der er slik og cola inden for så klare hun sig nok

Anmeld

25. februar 2013

Chraz

Mor1012 skriver:

emilie 2 år feberramt...

ringede til lægen da den var 40.5 og vi må give 250 gram panodl junior, men den blir ikke slået ned

hvis den ikke bliver lavere kan i prøve at putte hende i et køligt bad og se om det hjælper?

Anmeld

25. februar 2013

Mor1012

Chraz skriver:

hvis den ikke bliver lavere kan i prøve at putte hende i et køligt bad og se om det hjælper?

det selvfølgelig rigtigt, men nu er hun bare så træææt så det ville os næsten være synd

Anmeld

25. februar 2013

Chraz

Mor1012 skriver:

det selvfølgelig rigtigt, men nu er hun bare så træææt så det ville os næsten være synd

Ja det er selvfølgelig rigtigt. Men skulle hun kvikke en smule op kunne det jo være forsøget værd. Ellers er søvn jo heldigvis den bedste medicin mod feber Håber snart det bette pus får det bedre!

Anmeld

25. februar 2013

AnnaK89

Fryser hun lige nu, virker kold/klam på arme? Eller sveder hun?

Anmeld

25. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ih ka også lige stille jer udenfor i 5 min!! Det er knap så omfattende som et bad!! Vh stine

Anmeld

25. februar 2013

Mor til Frederic og Freya

Mor1012 skriver:

emilie 2 år feberramt...

Freya ligger også med høj feber på trods af panodil.

Det er bare så hårdt.

Har aften vagt hvor jeg møder 15-04.00 men må efter kl 20 køre hjem og køre ud hjemmefra.

Freya endnu mere skidt og kan slet ikke finde ro i farmands arme, ligger bare slap. Så overtog hende - helt rød i ansigt af feber - slatten og ænser knap nok jeg tager hende. Men med kys på panden overgav hun sig til trætheden.

Ville allerhelst have hende liggende i vores seng sammen med mig, da hun før har haft fk. Så er ikke helt tryg ved hun ligger på eget værelse. Men har vagt og dertil både mobil og bærbar computer i soveværelset + lastbil og arbejds tøj ligger klar. Så vil ikke det vækker hende.

Anmeld

25. februar 2013

LR85

Af med tøjet, kun ble. 

Masser af kiks og lign der gør hende tørstig, og saft/juice eller andet hun kan lide. 

Anmeld

26. februar 2013

Mor1012

Tak TIL ALLE<3

Emilie er i bedring idag !!!

blev bare nervøs igår, for jeg har da aldrig prøvet at man ik kan slå feberen ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.