Update Lukas (langt + billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. februar 2013

Happiness

Det går bare super med Lukas-fisen! Som altid er jeg dårlig til at begrænse mig, så hvis tiden og interessen er knap, er billederne nederst ;-)

Lukas er nu 19 måneder er ca. 86cm og 13-14kg...  Ordene er begyndt at strømme ud af den bette mand. Nogle er det dog kun mor & far der kan tyde

Han siger bl.a. Mar (mor), Par (far), Marmar (mormor), Marpar (morfar), Kiks, GU (Pingu), Hargrø (havregrød), Grug (frugt) og tis… Og så Nej, ja, Ad, HOV, op, ned, gå, væk…

Det er bare så hyggeligt <3 Han tager selv strømper og bukser af, og smider tøjet i vaskemaskinen Og henter sine sko, når man beder ham om det. Og i vuggestuen lægger han selv sin madpakke og frugtpose i køleskabet, og henter det selv når vi skal hjem. Han forstår stort set alt hvad vi siger til ham. Det er så skønt.

Han samler og skiller Lego ad, og stabler klodser. Og kan sidde og fiske magnet fisk op og putte dem i en båd. Nå ja og så kan han puste sæbebobler   Så han har virkelig indhentet meget på det sidste. Han er begyndt at øve sig i at gå baglæns Det ser skægt ud!

Fra at være den der altid var liiiidt sløv i betrækket i udviklingen, har han nu indhentet og overhælet nogle af hans jævnaldrende. Så mor er stolt og kan slet ikke følge med Men tænker at det nok har været min periode med stress, angst og fødselsdepression, der ubevidst har sat en dæmper på det. Og nu når jeg har haft det rigtig godt de sidste måneder, har det nok smittet af på den lille herre. Har ærligt talt ikke haft det så godt, siden fødslen. Men det viser bare at jeg er i rette hænder og rette behandling.

Nå det blev en laaaaang smøre! Og til sidst nogle billeder af selveste herren ham selv ;-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

Frejsmor

Dejligt at høre det går så godt hos jer søde og at du er ved at komme ovenpå igen og at Lukas er i rivende udvikling, han er jo bare super dygtig altså!!

Og dejlige billeder, kan især godt lidt surmule-billedet..

Anmeld

25. februar 2013

Happiness

Frejsmor skriver:

Dejligt at høre det går så godt hos jer søde og at du er ved at komme ovenpå igen og at Lukas er i rivende udvikling, han er jo bare super dygtig altså!!

Og dejlige billeder, kan især godt lidt surmule-billedet..

Tak søde! Ja det er skønt!

Går det godt med maven??

Ja han blev godt sur over jeg slukkede for Pingu...

Anmeld

25. februar 2013

Frejsmor

Happiness skriver:

Tak søde! Ja det er skønt!

Går det godt med maven??

Ja han blev godt sur over jeg slukkede for Pingu...

Det er så dejligt at høre det går godt altså..

Ja det kan du tro, var til scanning sidste torsdag og der var en fin lille spunk der rørte på sig og havde det fineste hjerteblink, det var så dejligt at se.. Nu ser jeg bare frem til NF d. 21/3..

Hehe nåårh stakkels Lukas, det da os tarveligt du sådan slukker for hans elskede Pingu..

Anmeld

25. februar 2013

Mettefpigen

Hvor er det godt at det går bedre..... :-) og super lækker dreng med det skønneste navn ;-)

Anmeld

2. marts 2013

Happiness

Frejsmor skriver:

Det er så dejligt at høre det går godt altså..

Ja det kan du tro, var til scanning sidste torsdag og der var en fin lille spunk der rørte på sig og havde det fineste hjerteblink, det var så dejligt at se.. Nu ser jeg bare frem til NF d. 21/3..

Hehe nåårh stakkels Lukas, det da os tarveligt du sådan slukker for hans elskede Pingu..

Ej hvor godt! Glæder mig til at følge med

Glæder mig til vi begynder at lave en ny baby, men der går nok et år endnu. Desværre. Jeg ville jo godt nu Men manden vil nu vente lidt.

Anmeld

2. marts 2013

Happiness

Mettefpigen skriver:

Hvor er det godt at det går bedre..... :-) og super lækker dreng med det skønneste navn ;-)

Mange tak Ja det er det flotteste af det flotteste navn

Anmeld

2. marts 2013

Pige2009

Skøn lille fis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.