Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Piger.
Min Datter har fået mellemørebetændelse for første gang :/
så har lige nogen spørgsmål, håber i vil hjælp
1.Må hun komme i dagpleje?
2. Må hun godt sove ude?
3. noget vi skal tage hensyn til?
Min datter er 15mdr
Mia
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miia90 skriver: Hej Piger. Min Datter har fået mellemørebetændelse for første gang :/ så har lige nogen spørgsmål, håber i vil hjælp 1.Må hun komme i dagpleje? 2. Må hun godt sove ude? 3. noget vi skal tage hensyn til? Min datter er 15mdr Mia
Min søn har haft det, og han måtte ikke komme i børnehave. Jeg synes så også han var for syg til det, men det er så noget helt andet. De må gerne være ude, men man skal være 100 % sikker på at det syge ører ikke får vind/frost. Får hun dråber til ørerne? Det gør ondt imens de får det, men det lindrer smerten.
Amanda Stage skriver: Min søn har haft det, og han måtte ikke komme i børnehave. Jeg synes så også han var for syg til det, men det er så noget helt andet. De må gerne være ude, men man skal være 100 % sikker på at det syge ører ikke får vind/frost. Får hun dråber til ørerne? Det gør ondt imens de får det, men det lindrer smerten.
Hun er på peniclin. hun piver ikk. men har også været en del igemmen med obererener. så der skal en del til før hun piver.
Miia90 skriver: Hun er på peniclin. hun piver ikk. men har også været en del igemmen med obererener. så der skal en del til før hun piver.
Har hun dren i ørerne?
Amanda Stage skriver: Har hun dren i ørerne?
Miia90 skriver: Nej, det har hun ikke.
Nej, det har hun ikke.
OK, så tror jeg ikke der er nogle særlige hensyn og så længe hun ikke har alt for ondt, så skal det nok snart gå væk. Hvor længe har hun haft det?
Amanda Stage skriver: OK, så tror jeg ikke der er nogle særlige hensyn og så længe hun ikke har alt for ondt, så skal det nok snart gå væk. Hvor længe har hun haft det?
Miia90 skriver: Nogle dage. Men først kommet i behandling idag
Nogle dage. Men først kommet i behandling idag
ok, så bare forkæl hende god bedring til hende
Hæv hovedenden på hendes seng, hvis du ikke allerede har gjort det. Det kan lette trykket lidt når hun sover
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128