Emmaljunga duolift eller voksipose?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. februar 2013

pcoramt

vi venter os tvillinger til september/oktober og har mere eller mindre besluttet os for at købe en emmaljunga doble city cross klapvogn. men men, for at kunne bruge den fra nyfødt skal man bruge duolift som er en blødlift med bæreplade, så tænker lidt på om man ikke godt kan bruge en voksipose i stedet for?

voksiposen er på tilbud i kærebørn til 1399, så det er jo alligevej 1200 kr at spare, nu når vi skal have to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

sbs78

Vil helt klart anbefale voksiposen, for den kan i også bruge i længere tid

Anmeld

25. februar 2013

Kløver

pcoramt skriver:

vi venter os tvillinger til september/oktober og har mere eller mindre besluttet os for at købe en emmaljunga doble city cross klapvogn. men men, for at kunne bruge den fra nyfødt skal man bruge duolift som er en blødlift med bæreplade, så tænker lidt på om man ikke godt kan bruge en voksipose i stedet for?

voksiposen er på tilbud i kærebørn til 1399, så det er jo alligevej 1200 kr at spare, nu når vi skal have to

Hvad med sleebee fra bilka, de kan fåes til 500 på tilbud inkl plade. De kan vaskes i vaskemaskinen, vi er super glade for vores

Anmeld

25. februar 2013

pcoramt

sbs78 skriver:

Vil helt klart anbefale voksiposen, for den kan i også bruge i længere tid

Mange tak for svar.. det er vi også blevet enige om. vi har lige bestilt 2 stk hos kærebørn til 1399 kr. pr stk synes også det er lidt vanvittigt at bruge 3200 kr på to lifte der kan bruger i 5-6 måneder, der jo faktisk er det samme

Anmeld

25. februar 2013

pcoramt

Maja84 skriver:

Hvad med sleebee fra bilka, de kan fåes til 500 på tilbud inkl plade. De kan vaskes i vaskemaskinen, vi er super glade for vores

ej, det nåede jeg ikke lige at se :/ vi håber på voksi lever op til alle det ros de har fået

Anmeld

25. februar 2013

Kløver

pcoramt skriver:

ej, det nåede jeg ikke lige at se :/ vi håber på voksi lever op til alle det ros de har fået

Jeg er sikker på i nok skal få glæde af de 2 voksi poser

Anmeld

25. februar 2013

Miss Church

pcoramt skriver:

Hvis jeg var jer, tror jeg at jeg ville vægle voksi-poserne, når de nu kommer til vinter

Vi har selv købt quadro-lifte til vores tvilligevogn. Vi var meget usikre på om vi skulle købe voksi, men når de kommer til forår, tænkte vi at vi starter med liftene Men de er altså også super lækre! og rigtig bløde indeni 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.