Mario landskab af hama perler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2013

Lullaby

DAs mor skriver:

Tillader mig lige at oppe med et billede af det endelige resultat (nu med Luigi )

Hvor store er de? Kan jeg få dig til at holde noget op imod dem sådan så man kan sammenligne. Synes nemlig det er en superide men kan ikke rigtig gennemskue hvor store de er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

Frk.S

Hvor er det fint.
Jeg har også lavet Mario og svampen.... men du har da virkelig været flittig.

Anmeld

26. februar 2013

LinLin

Frk.S skriver:

Hvor er det fint.
Jeg har også lavet Mario og svampen.... men du har da virkelig været flittig.

Har også haft alt for god tid, da jeg har været sygemeldt. Men jeg synes det er hyggeligt at sidde og lave

Anmeld

26. februar 2013

LinLin

Lullaby skriver:

Hvor store er de? Kan jeg få dig til at holde noget op imod dem sådan så man kan sammenligne. Synes nemlig det er en superide men kan ikke rigtig gennemskue hvor store de er

Blokkene er 16 x 16 perler... Så de er vel ca 8x8 cm...

Anmeld

26. februar 2013

LinLin

Lullaby skriver:

Min hånd ved siden af skildpadden forneden
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. februar 2013

Frk.S

DAs mor skriver:

Har også haft alt for god tid, da jeg har været sygemeldt. Men jeg synes det er hyggeligt at sidde og lave

Ja, det er vildt hyggeligt.

Anmeld

27. februar 2013

Karina84

De er rigtig søde! 

Jeg sad ogsaa og hyggede mig med at lave perle ting, da jeg ventede min søn, og fik da ogsaa hængt nogle søde ugler op inde paa hans værelse. Men siden er det gaaet lidt i staa igen, men det kunne da være jeg skulle lave nogle til lillesøster ogsaa 

Hvordan har du sat dem paa væggen? selvklæbende tape, "lærerens tyggegummi", eller hvordan?

Anmeld

27. februar 2013

merichs

DAs mor skriver:

Jeg går sygemeldt pt og skulle jo finde noget at bruge tid på
Jeg har lavet det meste men David på seks har lavet Gumba'en og er ved at lave luigi også - og min mand har lavet yoshi ægget...

(Vi kan godt lide Nintendo )

Vildt godt lavet 

Anmeld

27. februar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
DAs mor skriver:

Tillader mig lige at oppe med et billede af det endelige resultat (nu med Luigi )

Super flot - hvordan får du dem til, at hænge fast på væggen uden, at de falder ned?

Anmeld

27. februar 2013

LinLin

Karina84 skriver:

De er rigtig søde! 

Jeg sad ogsaa og hyggede mig med at lave perle ting, da jeg ventede min søn, og fik da ogsaa hængt nogle søde ugler op inde paa hans værelse. Men siden er det gaaet lidt i staa igen, men det kunne da være jeg skulle lave nogle til lillesøster ogsaa 

Hvordan har du sat dem paa væggen? selvklæbende tape, "lærerens tyggegummi", eller hvordan?

Jep - det der hæftemasse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.