Bryllupsgave, hvad er passende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2009

Smukkert

Mumto3 skriver:

Hvis du køber en gave, så er du ude over at skulle give et bestemt beløb. Som du selv skriver så har de jo alt.

Derudover vil jeg også siger, at uanset hvordan din økonomi er, så synes jeg at når nogle gifter sig i den alder, og de ikke manlger noget, så behøver man altså ikke give andet end en symbolsk gave.  F.eks. en bog med kærligehedsdigt som de kan læse højt for hinanden, et par kaffekopper med hjerter på, som de kan bruge om søndagen og tænke tilbage på deres bryllup.

Jeg her et brudelys stående (perlemorsfarvet med guldringe på), det kan du få af mig, hvis du betaler porto. det kan de tænde og mindes deres bryllupsdag.

Håndklæder med hjerter på, viskestykker med hjerter på eller andet.Bare noget der symbolisere kærlighed og anerkeder at de har fundet hinanden og ønsker at vise omverdenen at de elsker hinanden. Skriv et sødt kort til, og det bliver deres bedste gave, også selvom den ikke repræsentere en stor økonomisk værdi. Jeg kender dem ikke, og ved ikke hvor meget de går op i det materiale, men umiddebart tror jeg ikke at man gifter sig i den alder for gavernes skyld (ligesom nogle konfirmanter bliver konfirmeret for festen og gaverne). Jeg gætter på at de 'vil' noget med deres ægteskab, og derfor tænker jeg, at de skal have en gave der understøtter dette ønske.

Held og lykke med at finde en gave.

P.S: jeg har sat kryds ved 500kr, men det var ikke ment som at jeg synes du skulle give 500kr i gave til dette bryllup, men er det jeg plejer at give for til bryllup. Jeg misforstod nok dit spørgsmål

Hej, ja det har du ret i.
Har set de i Imerco har nogle billeder som er sat ned fra 400kr til 100kr i næste uge, som symboliserer forskellige ting. Fx. elsker de at rejse og det symboliserer det ene billede. Tænkte på at give dem 2, men de er nok hurtigt udsolgte og jeg har ingen penge før min mor får sp-penge, som hun nok får mandag eller tirsdag.
Håber jeg kan nå at få dem, for de ville være perfekte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

Mumto3

Mælkebøttebarn skriver:

Har set de i Imerco har nogle billeder som er sat ned fra 400kr til 100kr i næste uge, som symboliserer forskellige ting. Fx. elsker de at rejse og det symboliserer det ene billede. Tænkte på at give dem 2, men de er nok hurtigt udsolgte og jeg har ingen penge før min mor får sp-penge, som hun nok får mandag eller tirsdag.

ej, altså.... jeg gav et af de billeder i søvlbryllupsgave i lørsdags, og det gav jeg 400kr for, ..... nå, men det er da en super god ide!!!!

held og lykke med jagten

Anmeld

21. juni 2009

Nanna1985

Når du nu ikk har meget kontakt til hende, så er 200-300 kr passende..

Men hvis det er nogen man kender godt og ses med, så har jeg stemt 500 kr..

Anmeld

21. juni 2009

HelleBelle

Mælkebøttebarn skriver:

Rigtig fin ide´med de billeder!! :0) Hvis de har plads...folk i den alder har tit nok på væggene, men så kan de jo bytte til et par termokrus eller hvad de ellers kunne ønske sig. Det er en forholdsvis billig men flot gave! Så det synes jeg du skal gøre :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.