2. lægebesøg i 24 uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. juni 2009

Pige2009

Hej Alle.

Jeg er i 25. uge idag og står nu overfor at skulle til 2. lægebesøg. Problemet er, at lægen har ferie indtil jeg er i 29. uge, så jeg har først fået tid til 20. juli. Ville I få en tid hos den læge der overtager min egen læges patienter eller vente? Jeg er dejlig tryg ved min egen læge og mærker ingen gener ved min graviditet, og jeg er egentlig ikke bekymret for, om der er noget galt, men kom bare til at tænke på, om det måske er for lang tid at gå...

Hvad ville I gøre, hvis det var jer?

Hilsen Linda 24+0 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

Nanna1985

Jeg ville vente  Det er jo ikk det helt vilde de tjekker i uge 24

Hvis du skulle føle dig usikker, så kan man altid ringe til sin jordemoder og få lov at høre hjertelyd og blive tjekket.. Det gør min ihvertfald

Anmeld

22. juni 2009

haps

linda2009 skriver:

Hej Alle.

Jeg er i 25. uge idag og står nu overfor at skulle til 2. lægebesøg. Problemet er, at lægen har ferie indtil jeg er i 29. uge, så jeg har først fået tid til 20. juli. Ville I få en tid hos den læge der overtager min egen læges patienter eller vente? Jeg er dejlig tryg ved min egen læge og mærker ingen gener ved min graviditet, og jeg er egentlig ikke bekymret for, om der er noget galt, men kom bare til at tænke på, om det måske er for lang tid at gå...

Hvad ville I gøre, hvis det var jer?

Hilsen Linda 24+0 

Min tid er også forrykket pga ferie - men det tager de med ophøjet ro - så tror roligt du kan vente når alt "føles rigtigt"

Anmeld

22. juni 2009

Pige2009

haps skriver:

Min tid er også forrykket pga ferie - men det tager de med ophøjet ro - så tror roligt du kan vente når alt "føles rigtigt"

Jeg er nu heller ikke nervøs, og når det er så langt henne i graviditeten. Masser af liv og glæde derinde, og så længe der er det, så bekymrer jeg mig ikke unødigt, men tager det hele med ophøjet ro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.