Infrarød sauna?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.690 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. februar 2013

Joerse

Hej piger 

Jeg vil høre om der nogen af jer der har erfaring med eller hørt om infrarød sauna i forhold til fertilitets behandling? 

Umiddelbart ud fra jeg kan læse, er den jo god mod mange ting. Den afgifter og udrenser, hvilket jo ikke er så dårligt i forhold til at vi snart igen skal iganedmeje vores sidste forsøg i det offentlige.

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe lidt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

**Ønskebabyen

Joerse skriver:

Hej piger 

Jeg vil høre om der nogen af jer der har erfaring med eller hørt om infrarød sauna i forhold til fertilitets behandling? 

Umiddelbart ud fra jeg kan læse, er den jo god mod mange ting. Den afgifter og udrenser, hvilket jo ikke er så dårligt i forhold til at vi snart igen skal iganedmeje vores sidste forsøg i det offentlige.

Jeg kender intet til det og har aldrig hørt om det før nu. Jeg har lige været inde og læse meget kort og hurtigt om det, og jeg ved ikke om det vil virke/have en gavnlig effekt.

Synes du skal tage kontakt til nogen der har behandlingen, og så spørge dem

Anmeld

25. februar 2013

Joerse

**Ønskebabyen skriver:

Jeg kender intet til det og har aldrig hørt om det før nu. Jeg har lige været inde og læse meget kort og hurtigt om det, og jeg ved ikke om det vil virke/have en gavnlig effekt.

Synes du skal tage kontakt til nogen der har behandlingen, og så spørge dem

Nej det er jo svært at sige, men jeg synes da det kunne være et forsøg hver. Men ja det var nok ikke nogen skidt ide at prøve at kontakte en klinik der behandler med infrarød saunaer..

Anmeld

25. februar 2013

modesty

Joerse skriver:

Hej piger 

Altså, det dér med at afgifte og udrense, det er der jo ikke mere belæg for end f.eks homøopati. Bare så du ikke tror at det er en veldokumenteret videnskab. Personligt har jeg ingen fidus til den slags overhovedet, men det lyder da lækkert med en tur i sauna, så det kan vel ikke skade. Bare husk på at manden ikke må komme i sauna, da det kan skade hans sædkvalitet.

Anmeld

25. februar 2013

pcoramt

Joerse skriver:

Hej piger 

jeg har ingen konkrete bevis på at det virker, men det hjælper ihverfald mod dårligt imunforsvar. vi var på spa ophold hvor vi prøvede 2x 30 minutter, og jeg er ikke været syg siden. det skal lige siges at jeg også får akkupunktur, så ved jo ikke hvad det er der har hjulpet, men ingen sygdom og jeg er også gravid.

Anmeld

25. februar 2013

Asta&Alfred

Joerse skriver:

Hej piger 

Jeg har prøvet infrarød sauna og det er super godt. Men jeg tror mere du skla gøre det for at gøre noget godt for dig selv end med henblik på at det kan gøre en forskel i forhold til graviditet, da der som sagt ikke er noget videnskabeligt belæg for at det skulle hjælpe:-)

Anmeld

28. februar 2013

Joerse

Takker for jeres svar..

Det kan godt være jeg bare skal tage det som en afslappende og dejlig ting at gøre for mig selv

Men jeg prøver i hvert fald at en snuppe en time hver anden dag indtil vi skal vi skal starte i beh igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.