HJÆLP med sammensætning af tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg skal til koncert på Lørdag med et par veninder - og jeg glæder mig! Jeg vil jo super gerne se godt ud, men er inde i en periode pt. hvor jeg bare ikke er tilfreds med min krop!

Jeg har tænkt lidt på at gå ud og købe noget nyt tøj, til lejligheden, men jeg ander bare ikke hvad og jeg har heller ikke oceaner af penge at gøre godt med. Kan I ikke hjælpe mig??

Bonus info:

Jeg er 23
168 cm høj
59 kg (normal bygning)
Har en lille mavedelle på maven, som jeg bare HADER og ønsker derfor denne skjult.

Kom MEGET gerne med jeres bud på et fedt sæt tøj Jeg overvejer at tage sorte stiletter på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

B&J

1. brug et mave bølte som du skriver

2. bukser med en høj kant på

3. en tunika uden over så den skjuler den mave dælle.

4. evt prøv at gå ned i nogle butikker måske kan de hjælpe give god vejledning, for ingen af os kan lige se hvor slemt det er, jeg har nemlig også en mave delle men jeg køber tøjet så den bliver skjult lidt høje bukser men min er også rimelig stor

Anmeld

25. februar 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg skal til koncert på Lørdag med et par veninder - og jeg glæder mig! Jeg vil jo super gerne se godt ud, men er inde i en periode pt. hvor jeg bare ikke er tilfreds med min krop!

Jeg har tænkt lidt på at gå ud og købe noget nyt tøj, til lejligheden, men jeg ander bare ikke hvad og jeg har heller ikke oceaner af penge at gøre godt med. Kan I ikke hjælpe mig??

Bonus info:

Jeg er 23
168 cm høj
59 kg (normal bygning)
Har en lille mavedelle på maven, som jeg bare HADER og ønsker derfor denne skjult.

Kom MEGET gerne med jeres bud på et fedt sæt tøj Jeg overvejer at tage sorte stiletter på.

Vil du have kjole på , eller bukser ??

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Vil du have kjole på , eller bukser ??

Nok helst bukser eller leggins

Anmeld

25. februar 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Nok helst bukser eller leggins

Det er et eksempel på hvad du kan tage på ..

Højtaljede bukser , hvis du har en lille delle som du gerne vil skjule .. Det har jeg også ..

En lidt løs bluse , hvis dellen alligevel skulle markerer sig ..

Og en blazer . Det er et must

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. februar 2013

Asta&Alfred

Anonym skriver:

Bonus info:

Jeg er 23
168 cm høj
59 kg (normal bygning)

Jeg synes det er et rigtig godt forsalg med et par slim-højtaljet bukser. Jeg har god erfarring med at købe bukser i både H&M og Zara, som er til at komme i nærheden af prismæssigt. Dertil vil det være flot at tage en form for tunika over. Det synes jeg er super sexet, hvis bare bukserne er slim, så det ikke bliver for tort og løst det hele.

Det vil være flot med et par sort stilletter til:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.