Paradise hotel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
9 svar
28 synes godt om
25. februar 2013

Anonym trådstarter

Min mand er 27 år og ser paradise hotel og kongoerne i sneen.

Hmm skal jeg være bekymret? Jeg ser det ikke og folk der er yngre end ham ser det ikk da de synes det er for plat. Men forstår ikk hvorfor han interesser sig for det.

Han vil også gerne feste mere med sine venner og tage i byen hvor jeg føler at man vokser fra sådan noget når man er en ægtemand og far

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

MHB

Det ville jeg ikke bekymre mig over... Måske er det bare hans måde at koble af på? Og selvom man bliver voksen og far kan man jo stadig godt synes at en bytur med gutterne en gang i mellem er fedt. 

Hvis han lige frem er helt afhængig af dårlig reality fjernsyn er det uheldigt men at han ser en time eller to om aftenen inden han skal i seng kan jeg ikke se et stort problem i.

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

MHB skriver:

Det ville jeg ikke bekymre mig over... Måske er det bare hans måde at koble af på? Og selvom man bliver voksen og far kan man jo stadig godt synes at en bytur med gutterne en gang i mellem er fedt. 

Hvis han lige frem er helt afhængig af dårlig reality fjernsyn er det uheldigt men at han ser en time eller to om aftenen inden han skal i seng kan jeg ikke se et stort problem i.

Ja okay du har ret . Jeg var i tvivl . Ville lige hører jer ad.

Anmeld

25. februar 2013

Koen.

Min mand er 34 år og ser paradis, udelukkende pga han får et godt grin af deres dumheder og dramaer

Anmeld

25. februar 2013

tarkoflen

Jeg har venner på 35 der ser paradise og det kan jeg virkelig ikke se noget som helst problem i! Mon ikke han bare har brug for noget hjernedødt tv at slappe af og grine til?

Det er vel ikke anderledes end jeg ser De unge mødre og singleliv det er da heller ikke for de store tanker bag programmerne, men fordi jeg synes det er hyggeligt og jeg ikke behøver tænke alt for meget og bare kan slappe af og lave lidt andet samtidig med uden at gå glip af det store

Anmeld

25. februar 2013

Maja88

Jeg er 25 og ser det.. min far er 58 og ser det..

Anmeld

25. februar 2013

HeidiØ

Det er fuldstændig som alle andre reality programmer - man blir på en eller andet mystisk måde DRAGET af det. Hvorfor ved man ikke!

Jeg er 26, har lige fået TV3 og jeg mååååå bare se Divaer i Junglen, Familien på Bryggen og For lækker til love. Og jeg aner ikke hvorfor jeg ser det.

Min mand lure med, han kan ikke lade vær. Han er 32. I øvrigt smutter han til sjælland en weekend i ny og næ og går i byen med vennerne

Bare fordi man blir mand og kone og får børn, behøver ens liv ikke at gå i stå

Anmeld

25. februar 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Min mand er 27 år og ser paradise hotel og kongoerne i sneen.

Hmm skal jeg være bekymret? Jeg ser det ikke og folk der er yngre end ham ser det ikk da de synes det er for plat. Men forstår ikk hvorfor han interesser sig for det.

Han vil også gerne feste mere med sine venner og tage i byen hvor jeg føler at man vokser fra sådan noget når man er en ægtemand og far

Nej tror bestemt ikke at du skal være bekymret - manden herhjemme er 33 år og ser også "ligegyldige" programmer inkl. Paradise Hotel, tror bare han synes det er underholdende at høre dumme kommentarer og se intriger

Fordi man er "voksen" kan man godt te sig som en teenager engang imellem og det synes jeg egentlig er ok, så længe det ikke overtager hele tilværelsen.

/Fenja

Anmeld

25. februar 2013

Elgaard73

He he...Jeg er 39 og kan altså også godt finde på at se Paradise... Det giver rigtig mange billige grin og så er det godt at koble af til, der sidst på aftenen...( Det udfordre på ingen måde ens hjernekapacitet...)

Anmeld

25. februar 2013

BigHope13

altså jeg har aldrig brudt mig om det men må ærligt talt sige at jeg er dybt afhængig af paradise nu og det skal min kæreste bestemt ikke være utryg ved, for jeg ser det udelukkende som et godt grin
det er altså bare ren underholdning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.