Jeg ved snart ikke hvad jeg skal tro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.517 visninger
19 svar
1 synes godt om
25. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej

Jeg skrive ano får at dette ikke kan Googles da jeg føler jeg udlever min søn lidt for meget, men må simpelthen have andre øjne på.

Min søn Fik i starten af jan. en operation for forhudsforsnævring, intet gik som det skulle og de sidste tråde kom først væk sidste i mandags. Først kunne han ikke tisse, så gik der infektion i og så blødte det og han havde rigtig mange smerter. Så det har været en hård omgang. Lægen sagde mandag at det var blevet rigtig flot. Men igen her til Morgen klager han over smerter. Lige over selve tissemanden og det ser også noget hævet ud men jeg ved ikke om det er noget jeg tror.

Jeg forstår ikke hvorfor det bliver ved med at gøre ondt. Det er langt fra første gang han klager efter operationen og det virker ikke til at være noget han bare siger, for han ryster på benene og virker smerteplaget, men det er jo langt fra altid.
Føler ikke rigtig lægen vil høre på mig, men hvad nu hvis der er noget galt?
Nogen der har nogen erfaring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

BABYPIGEnr4

Anonym skriver:

Hej

Jeg skrive ano får at dette ikke kan Googles da jeg føler jeg udlever min søn lidt for meget, men må simpelthen have andre øjne på.

Min søn Fik i starten af jan. en operation for forhudsforsnævring, intet gik som det skulle og de sidste tråde kom først væk sidste i mandags. Først kunne han ikke tisse, så gik der infektion i og så blødte det og han havde rigtig mange smerter. Så det har været en hård omgang. Lægen sagde mandag at det var blevet rigtig flot. Men igen her til Morgen klager han over smerter. Lige over selve tissemanden og det ser også noget hævet ud men jeg ved ikke om det er noget jeg tror.

Jeg forstår ikke hvorfor det bliver ved med at gøre ondt. Det er langt fra første gang han klager efter operationen og det virker ikke til at være noget han bare siger, for han ryster på benene og virker smerteplaget, men det er jo langt fra altid.
Føler ikke rigtig lægen vil høre på mig, men hvad nu hvis der er noget galt?
Nogen der har nogen erfaring?

Kære mor

Jeg føler med dig - det lyder ikke sjovt og jeg håber du finder hjælp. Kan du ikke ringe til din sundhedsplejerske? Jeg har desværre ingen erfaring, men jeg ville nok skifte læge. Ham kan du vist ikke bruge til noget.

Kram Helle

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

BABYPIGEnr4 skriver:

Kære mor

Jeg føler med dig - det lyder ikke sjovt og jeg håber du finder hjælp. Kan du ikke ringe til din sundhedsplejerske? Jeg har desværre ingen erfaring, men jeg ville nok skifte læge. Ham kan du vist ikke bruge til noget.

Kram Helle

Tak for svar
Jeg kan ikke se hvad en Sp skulle kunne gøre
Jeg har kontaktet afdelingen han blev opereret på og skal tale med en Sygeplejeske senere idag.

Anmeld

25. februar 2013

B&J

hvor er det godt du får en af snakke med for det lyder ikke særlig godt for den lille mand stakkels ham men er da super glad for at læse du er en super mor der tænker over det hele

men når den nu er ophævet kunne det jo være forhudsbetændelse eller bare betændelse i det hele taget siden den ophæver og det gør ondt...

men håber i finder en løsning

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hvor er det godt du får en af snakke med for det lyder ikke særlig godt for den lille mand stakkels ham men er da super glad for at læse du er en super mor der tænker over det hele

men når den nu er ophævet kunne det jo være forhudsbetændelse eller bare betændelse i det hele taget siden den ophæver og det gør ondt...

men håber i finder en løsning

De siger at det skal gå gennem egen læge, men vil gerne give deres besyv.
Det er ikke selve tissemanden, men området over. Der er ingen betændelse at spore og han er ikke råd eller lign. Men eftersom han hæver op og klager over smerter når jeg rør ham der op, måneder jo være noget et eller andet sted der ikke er som det skal være. Jeg synes det er svært da han ellers ikke er påvirket, men håber at hvad end der er at de kan blive opklaret

Anmeld

25. februar 2013

bøllen

Jeg ville helt sikkert banke i bordet . Sig du har svært ved at forstå det ikke snart er iorden med den tisse Leif. Om det er egen læge eller ej, syntes jeg det er utroligt der fortsat er komplikationer med den.

sig det faktisk bekymre dig , og ikke føler de tar dig seriøs

Anmeld

25. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Når man har infiktion i kroppen ka lymferne i skridte godt hæve, så måske du ku be dem om at gi ham et prik i fingeren, og få tjekket infektions tal! Det ville jeg i hvert fald selv gøre!  Rigtig god bedring med ham! Vh stine

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Jeg ville helt sikkert banke i bordet . Sig du har svært ved at forstå det ikke snart er iorden med den tisse Leif. Om det er egen læge eller ej, syntes jeg det er utroligt der fortsat er komplikationer med den.

sig det faktisk bekymre dig , og ikke føler de tar dig seriøs

Det vil jeg prøve
Tak søde

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Når man har infiktion i kroppen ka lymferne i skridte godt hæve, så måske du ku be dem om at gi ham et prik i fingeren, og få tjekket infektions tal! Det ville jeg i hvert fald selv gøre!  Rigtig god bedring med ham! Vh stine

Men burde han så ikke have feber?
Gør hævede lymfekirtler ondt?
Han klør sig også over hele kroppen rigtig tit lægen mente at det var grundet han lider af børneeksem og at hun var tør selvom man intet kan se. Kan det have noget med det at gøre ?

Anmeld

25. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Men burde han så ikke have feber?
Gør hævede lymfekirtler ondt?
Han klør sig også over hele kroppen rigtig tit lægen mente at det var grundet han lider af børneeksem og at hun var tør selvom man intet kan se. Kan det have noget med det at gøre ?

Min kærste havde en infiktion i kroppen for noget tid siden, hvor hans lymfer i lysken var meget hævet og gjorde ondt. Han havde ik feber, men var heller ik helt på toppen. Kom i pencelin behandling, hvilket hjalp efter et par dage.

Her klager thea faktisk også over at hun klør overalt, og hun er lige blevet syg med feber og hoste igen i går aftes, så vi ska til læge her kl 14, så tror da lige jeg vil høre lægen ad om sygdom, og kløe evt ku hænge sammen. Især fordi det ik er noget hun normalt klager over!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.