Mor til to rigtig dejlige børn <3
Min datter på 9 måneder havde det fint da hun stod op imorges .. Legede en times tid og så var hun ellers træt ..da hun vågnede igen , var hum en smule varm .. Vi tænkte ikk nærmere over det da hun jo nok bare havde haft lidt for meget tøj på ud .. Vi skulle så hjem og spise hos kærestens bror , .. Da vi ankom var hun meget varm og vi tog hendes temperatur , 39,8 !!! Når af Stig afsted til vagtlægen . Som sagde at det bare var en forkølese .. Og vi skulle give panodil hvis feberen steg ydeligere ..
Vi kunne ikk give panodil da vi jo ikk var hjemme . Så tænkte at vi bRe gav en når vi kom hjem .. Meeeen vi nåede Aldrig helt hjem! Da vi holdte i et lyskryds 2 kilometer væk hjemmefra begyndte hun At græde . Ville give hende sutten, men kunne mærke hende hænder var iskolde .. Så vendte mig om og så at hun var gået i krampe . Så der holdte vi midt i et lyskryds og mig som for ud af bilen . Og selvfølgelig ville sele til baby autostolen ikk give slip !!! Bag på .. Så min kæreste kom ud og tog hende mens jeg ringede til 112 ..( har en søn med 3 hjertestop bag sig, så jeg tager INGEN chance ) hendes øjne var mærkelig og helt hvide ! Ambulancen kom så efter et kvarter .. Min søn sov igennem. Alt det . ! Min kæreste kørte med dem, og jeg skyndte mig hjem til mine forældre med min søn .. Fik så en veninde til at køre mig ud på sygehuset . Hvor lille pigen blev målt og vejet . Ventede og ventede på lægen som så skulle snakke med os . Omkring Alt det mé feber kramper .. Og vi fik så lov at gå hjem igen .. Efter et pAr timer .
Nu ligger jeg i min seng med min datter som Ligger og sover , alt imens jeg skriver dette . Da jeg ikk tør falde i søvn .. Hvis du er noget så langt . Så tak fordi du læste med
Og undskyld hvis det er lidt rodet ..
Anmeld