Arbejde med løntilskud - nogen herinde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. februar 2013

Anonym trådstarter

nogen herinde som er i arbejde med løntilskud?? Vil bare høre om det er godt eller skidt?? Erfaringer tages imod med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

2babygirls

Anonym skriver:

nogen herinde som er i arbejde med løntilskud?? Vil bare høre om det er godt eller skidt?? Erfaringer tages imod med kyshånd

Det kommer jo an på hvad du skal lave og om stedet behandler dig pænt. Jeg var i en børnehave i et halvt år, og det var helt fint.

Anmeld

24. februar 2013

Nettemor

Jeg har pt arbejde med løntilskud. Hvad vil du vide?

Anmeld

24. februar 2013

bubba

Anonym skriver:

Min mand er i arbejde med løntilskud. Det er jo et ganske almindeligt arbejde, bare at din a-kasse betaler 50% af din løn. Du får fuld løn med mindre du bliver offentligt ansat :-) det er i hvert fald sådan jeg har forstået det :-)

Anmeld

24. februar 2013

lassemor07

Jeg var et ½ år i hjemmeplejen som jeg var rigtig glad for af være desværre miste vi bare så mange borger så kunne ikke blive fast ansat det er jo risikoen ved af være med løntilskud af der ikke er noget arbejde bagefter vis man ikke får noget arbejde bagefter så er der ikke rigtig nogle gulerød ved det for i hverfald vis du er offelige ansat så arbejder du det sammen som alle andre bare kun for din dagpenge sats og du optjener ikke nogle timer til din dagpenge tid.

Anmeld

24. februar 2013

lassemor07

bubba skriver:

Min mand er i arbejde med løntilskud. Det er jo et ganske almindeligt arbejde, bare at din a-kasse betaler 50% af din løn. Du får fuld løn med mindre du bliver offentligt ansat :-) det er i hvert fald sådan jeg har forstået det :-)

Det er helt rigtig forstået mine timer blev regnet ud efter min dagpenge så arbejdet 29 timer på lige fod som alle andre men fik så kun udbetalt mine dagpenge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.