hvordan sletter jeg mig? Krak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

53.044 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. februar 2013

Anonym trådstarter

Ja jeg står inde på krak ! med telefon nummer og adresse og alt ting jeg kan ikke rette eller slette det. Hvordan gør man ? Hjælp en ulykkelig mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

anynom

Anonym skriver:

Ja jeg står inde på krak ! med telefon nummer og adresse og alt ting jeg kan ikke rette eller slette det. Hvordan gør man ? Hjælp en ulykkelig mig!

Du skal melde din adresse hemmelig - det gør man oftest når man skifter adresse. Ved ikke helt hvem du skal have fat i, jeg plejer at gøre det på flyttekortet fra post dk som så sender beskeden videre.

Anmeld

24. februar 2013

UnderCover37

Anonym skriver:

For det første skal du finde ud af om du har det der hedder "udeladt eller hemmeligt nummer" for har du det, er det en fejl at du er blevet optaget i krak/dgs.

Har du udeladt/hemmeligt nummer skal du kontalte dit teleselskab og bede demeette fejlen og herfra kan de guide dig.

Hvis du ikke har hemmeligt eller udeladt nummer der det, det første du skal ha og herfra kan teleselskaet hjælpe dig med at få slettet oplysningerne.

Anmeld

25. februar 2013

Studerendemor

Anonym skriver:

Du skal kontakte krak, fx via mail. Jeg gjorde det, for nogle måneder siden og er slettet nu. Hvis du står andre steder, skal du også kontakte dem direkte. Og så skal du på borgerservice og bede om personbeskyttelse. 

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

skrivemaskine skriver:

Du skal kontakte krak, fx via mail. Jeg gjorde det, for nogle måneder siden og er slettet nu. Hvis du står andre steder, skal du også kontakte dem direkte. Og så skal du på borgerservice og bede om personbeskyttelse. 

Jeg kan ikke finde deres mail. Har du det ? 

Anmeld

25. februar 2013

Studerendemor

Anonym skriver:

Jeg kan ikke finde deres mail. Har du det ? 

Nu jeg tænker mig om, så ringede jeg til dem. Tlf: 88 38 38 00

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.