Ægløsning test negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2013

Helloo

Maja84 skriver:

Ja da, lh stiger jo ca 36-48 timer inden selve æl finder sted
Så lige marcos alder, hold da op, der bliver da kun 9-10 mdr imellem hvis i har ramt plet

hehe ja så det jo super :-) 

Ja jeg gjorde. Har snakket med en del nu som også har børn så tæt + de fik kejsersnit. Og der er der ikke sket noget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

Kløver

Louise17 skriver:

hehe ja så det jo super :-) 

Ja jeg gjorde. Har snakket med en del nu som også har børn så tæt + de fik kejsersnit. Og der er der ikke sket noget 

Jeg har fået kejsersnit begge gange og der skal gå min 3-6 mdr før man får en ny graviditet, ellers er der meget stor risiko for bristning, ville klart anbefale at lade arret hele og er det først efter min 3 mdr og så snakke og få arret vurderet og grønt lys

Anmeld

24. februar 2013

Helloo

Maja84 skriver:

Jeg har fået kejsersnit begge gange og der skal gå min 3-6 mdr før man får en ny graviditet, ellers er der meget stor risiko for bristning, ville klart anbefale at lade arret hele og er det først efter min 3 mdr og så snakke og få arret vurderet og grønt lys

whaat det sagde de ikke noget om 

Anmeld

24. februar 2013

Kløver

Louise17 skriver:

Hvad sagde du ikke noget om ?

Anmeld

24. februar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger
Louise17 skriver:

Du kan slappe helt af,fakta er at bliver man gravid inden for 2år efter KS,er bristings risikoen på 3%,og efter 2år er den 1%,så altså er der langt større risiko for du bliver kørt ned,end at livmoderen brister under en ny fødsel.

Anmeld

24. februar 2013

Kløver

Mor_til_2_unger skriver:

Du kan slappe helt af,fakta er at bliver man gravid inden for 2år efter KS,er bristings risikoen på 3%,og efter 2år er den 1%,så altså er der langt større risiko for du bliver kørt ned,end at livmoderen brister under en ny fødsel.

Ikke de 3 første mdr hvor arret er frisk, der er det vigtigt det får lov at hele, der er andre ting man kan risikere, feks brok. Jeg blev gravid efter 6 mdr og har været hårdt for min mave og kroppen, og har stadig problemer selvom alt gik som det skulle.
Samtidig er man tvunget til ks, da de fraråder alm fødsel pga veer og bristningsfare, og man ikke må sættes igang

Anmeld

24. februar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger
Maja84 skriver:

Ikke de 3 første mdr hvor arret er frisk, der er det vigtigt det får lov at hele, der er andre ting man kan risikere, feks brok. Jeg blev gravid efter 6 mdr og har været hårdt for min mave og kroppen, og har stadig problemer selvom alt gik som det skulle.
Samtidig er man tvunget til ks, da de fraråder alm fødsel pga veer og bristningsfare, og man ikke må sættes igang

Det er altså ikke korrekt,nu har jeg også et KS i bagagen,og ingen af dine påstand,er noget de praktisere på de syghuse jeg har snakket med,og på det syghus,hvor jeg har fået AKS,og jeg går ud fra en overlæge,ved hvad han snakker om. 

Anmeld

24. februar 2013

Kløver

Mor_til_2_unger skriver:

Det er altså ikke korrekt,nu har jeg også et KS i bagagen,og ingen af dine påstand,er noget de praktisere på de syghuse jeg har snakket med,og på det syghus,hvor jeg har fået AKS,og jeg går ud fra en overlæge,ved hvad han snakker om. 

Påstande !!!!!!!
Det er altså hvad jeg har fået at vide både på kolding sygehus af flere overlæger og flere læger i mit lægehus.

Det kan jo bære det er forskelligt fra sted til sted hvad de anbefaler og har af info ved jeg ikke, men jeg vil ikke nærmest beskyldes for at lyve!

Uanset, tror jeg ikke det skader at give arret fred og ro til man min har været til 8 ugers undersøgelsen og egen læge giver grønt lys

Anmeld

24. februar 2013

Kløver

Mor_til_2_unger skriver:

Påstande !!!!!!!
Det er altså hvad jeg har fået at vide både på kolding sygehus af flere overlæger og flere læger i mit lægehus.

Det kan jo bære det er forskelligt fra sted til sted hvad de anbefaler og har af info ved jeg ikke, men jeg vil ikke nærmest beskyldes for at lyve!

Uanset, tror jeg ikke det skader at give arret fred og ro til man min har været til 8 ugers undersøgelsen og egen læge giver grønt lys

Anmeld

24. februar 2013

Mutti2B

Mor_til_2_unger skriver:

Taget fra OUH's hjemmeside

Ny graviditet:
Selvom du har født ved kejsersnit denne gang, kan det godt være du kan føde normalt næste gang. Det afhænger selvfølgelig af årsagen til kejsersnittet. Det anbefales, at man venter minimum 1 år før næste graviditet. Hvis du bliver gravid igen, vil du blive indkaldt til samtale med en fødselslæge omkring 20. graviditetsuge, og her vil der blive lagt en plan for den kommende fødsel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.