baby ligger langt nede - og det gør ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.982 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. februar 2013

diana88

hej allesammen.

ville lige høre om der er nogle der har prøvet at jeres baby ligger langt nede (under navlen og ved bækknet) det gør super ondt hele tiden det er ligesom om jeg er blevet sparket i maven, og det gør især ondt når jeg sætter mig ned også når jeg skal op igen.

derudover er det også rigtig ubehageligt når jeg bare ligger på ryggen (ligesom om der er en der står og trykker på maven)

ved i hvad det kan betyde?? det skal lige siges at jeg kun er i uge 20... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

L&V

diana88 skriver:

hej allesammen.

ville lige høre om der er nogle der har prøvet at jeres baby ligger langt nede (under navlen og ved bækknet) det gør super ondt hele tiden det er ligesom om jeg er blevet sparket i maven, og det gør især ondt når jeg sætter mig ned også når jeg skal op igen.

derudover er det også rigtig ubehageligt når jeg bare ligger på ryggen (ligesom om der er en der står og trykker på maven)

Altså det der med at det er ubehageligt at ligge på ryggen det er helt normalt og mange råder os til man ligger på siden da der går en stor nerve omme ved rygsøjlen der ellers kan lukkes af for og giver ekstrem ubehag når man er gravid.. Har du snakket med din jm for at høre hvordan den ligger det kan sagtens være den ligger og trykker på dit bækken

Anmeld

24. februar 2013

diana88

nej det har jeg ikke er blevet kastet lidt rundt i systemet (har slet ikke følt mig tryg) men skal til MD scanning her den første så håber lidt på at demåske kan give nogle svar. ellers skal jeg først til JM den 14.03 og det er en ny JM igen...  

Anmeld

24. februar 2013

L&V

diana88 skriver:

nej det har jeg ikke er blevet kastet lidt rundt i systemet (har slet ikke følt mig tryg) men skal til MD scanning her den første så håber lidt på at demåske kan give nogle svar. ellers skal jeg først til JM den 14.03 og det er en ny JM igen...  

Øv det lyder da noget trælst Men altså der er ikke noget farligt i det eller noget

Anmeld

24. februar 2013

diana88

okey tak for svaret

Anmeld

24. februar 2013

L&V

diana88 skriver:

okey tak for svaret

Det var så lidt. De kan være nogle værre moslerøve de kære små

Anmeld

24. februar 2013

diana88

ja det må man sige, det føles nærmest som et stort blåt mærke

Anmeld

24. februar 2013

L&V

diana88 skriver:

ja det må man sige, det føles nærmest som et stort blåt mærke

Det kan det os sagtens være Det fik jeg med min den første, altså et indvendigt blåtmærke det mente min jm i hvert fald

Anmeld

24. februar 2013

diana88

hold da op det er os voldsomt hvis man kan få det

Anmeld

24. februar 2013

1990h

diana88 skriver:

hej allesammen.

jeg oplever nogle gange at jeg pludselig får ubeskriveligt ondt i skambenet og ved lysken hvor det nærmest giver spændinger/stød helt ud i låret og benet..,

min læge snakkede om at det kan være baby ligger med hovedet ned af og rammer en nerve..men ved det ikke..ved bar det gør hamrende ondt..

nogle gange får jeg også ondt hvis jeg rejser mig op efter jeg har siddet ned ..det gør ondt omkring bukse kanten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.