Hvor ville I tage hen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2013

AnnaK89

Stumpen skriver:

Det er lækkert! Vi har haft forårsplads dernede de sidste to år og skal igen i år Deres resturant laver rigtig lækkert mad! Vesterhavet ligger lige ved siden af.. 

Okay
Jeg tror også vi er ude i noget ren forkælelse og afslapning

Hold op hvor jeg altså bare glæder mig helt vildt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

bøllen

AnnaKJ skriver:

Og hvad ville I lave?

Der er endelig noget der er gået vores vej, og som gør, at vi har mulighed for lidt mand og kone-tid
Hold op hvor vi trænger, efter alt hvad vi har været igennem.
Min mands ulykke, og at jeg selv gik alvorligt ned med stress

Det passer med, at Lærke skal i aflastning i weekenden 22-24 marts, og Carolina skal så være hos min mands forældre

Det skal helst ikke koste mere end 5000-7000 kr

Kom med jeres bedste forslag - hvad ville I lave og hvor ville I tage hen sammen med jeres mænd?

Jeg har været på overnatning på Hotel Viking med en veninde.

Super lækkert , med god mad welness Og hygge.

Havde jeg masser af pemge stod den på welness for manden og jeg.

Evt i Sverige så på et tidspunkt nogle gode tilbud derover fra.

Det er ihvertilfald dejligt & MEGET afslappende

Anmeld

24. februar 2013

AnnaK89

bøllen skriver:

Jeg har været på overnatning på Hotel Viking med en veninde.

Super lækkert , med god mad welness Og hygge.

Havde jeg masser af pemge stod den på welness for manden og jeg.

Evt i Sverige så på et tidspunkt nogle gode tilbud derover fra.

Det er ihvertilfald dejligt & MEGET afslappende

Hotel Viking kender vi
Vi bor selv 30 mins kørsel derfra og min farmor og farfar bor 2 min derfra
De servere virkelig lækker mad - mine svigerforældre holdt deres sølvbryllup der

Anmeld

24. februar 2013

Lise

Jeg ville fluks tage til BERLIN eller ROM men hvis Kbh er for meget, så er det nok ikke svaret. Min mand og jeg var lige p en skiweekend alene her i januar i Norge. Det var mega hyggeligt og måske den bedste og mest afstressede tur vi har haft (vi tager ca en tur om året uden unger) ikke at jeg vil foreslå Norge, men vi var i en hytte på et fjeld og kunne ingen steder gå hen om aftenen, så vi kunne bare slappe af, spille spil, drikke et glas øl, snakke sammen, gå i seng.... find et sted hvor i ikke skal for meget, hvor i kan få noget godt at spise, og hvor i bare kan slappe af og være sammen. Hotel med spa lyder som en god ide Øj, bare det var mig  

Anmeld

24. februar 2013

AnnaK89

Lise skriver:

Jeg ville fluks tage til BERLIN eller ROM men hvis Kbh er for meget, så er det nok ikke svaret. Min mand og jeg var lige p en skiweekend alene her i januar i Norge. Det var mega hyggeligt og måske den bedste og mest afstressede tur vi har haft (vi tager ca en tur om året uden unger) at jeg vil foreslå Norge, men vi var i en hytte på et fjeld og kunne ingen steder gå hen om aftenen, så vi kunne bare slappe af, spille spil, drikke et glas øl, snakke sammen, gå i seng.... find et sted hvor i ikke skal for meget, hvor i kan få noget godt at spise, og hvor i bare kan slappe af og være sammen. Hotel med spa lyder som en god ide Øj, bare det var mig  

Under normale omstændigheder var jeg også nok tage til London eller Paris - men jeg kan bare ikke lige pt, dog kan jeg også mærke, at nu trænger vi bare til at komme afsted, så vi må finde noget her i DK, som passer lige til os

Anmeld

24. februar 2013

bøllen

Hotel Viking kender vi
Vi bor selv 30 mins kørsel derfra og min farmor og farfar bor 2 min derfra
De servere virkelig lækker mad - mine svigerforældre holdt deres sølvbryllup der

Så kender i jo alt til det :-)

syntes det er hyggeligt derude - og ja som du siger super lækkert mad . der er hvis så mange fine welness steder som kan anbefales - hvis det er den vej i vil .

eller leje et sommerhus og bare være sammen . Hygge ,spille spil , sove længe , snakke og GOD mad og forkølelse ..  Måske i nærheden af lækker natur 

Anmeld

24. februar 2013

AnnaK89

bøllen skriver:

Så kender i jo alt til det :-)

syntes det er hyggeligt derude - og ja som du siger super lækkert mad . der er hvis så mange fine welness steder som kan anbefales - hvis det er den vej i vil .

eller leje et sommerhus og bare være sammen . Hygge ,spille spil , sove længe , snakke og GOD mad og forkølelse ..  Måske i nærheden af lækker natur 

Ja det er bestemt også en mulighed
Hvis man kan leje sommerhuse i weekenden kun?

Anmeld

24. februar 2013

bøllen

AnnaKJ skriver:

Ja det er bestemt også en mulighed
Hvis man kan leje sommerhuse i weekenden kun?

Jo mon ikke ... Vi var afsted for 14 dage siden. Men det var godt nok vores bedstefar .. Vores første weekend i 12 år uden børn 

det var nemlig rigtig hyggeligt , så tænkte det var en mulighed .

hvis det ikke skal være storby 

Anmeld

24. februar 2013

Malene76

AnnaKJ skriver:

Og hvad ville I lave?

Der er endelig noget der er gået vores vej, og som gør, at vi har mulighed for lidt mand og kone-tid
Hold op hvor vi trænger, efter alt hvad vi har været igennem.
Min mands ulykke, og at jeg selv gik alvorligt ned med stress

Det passer med, at Lærke skal i aflastning i weekenden 22-24 marts, og Carolina skal så være hos min mands forældre

Det skal helst ikke koste mere end 5000-7000 kr

Kom med jeres bedste forslag - hvad ville I lave og hvor ville I tage hen sammen med jeres mænd?

Hvis I er til det lidt større, så ville jeg drage til London en weekend. ELSKER den by.

I lidt mindre målestok, så ville jeg tage til Hotel Viking i Sæby som et et wellness hotel. Det ligger lidt ned til vandet og der er virkelig dejligt. Om torsdagen er det børnefrit i deres wellnessafdeling. Kan varmt anbefales.

Rigtig god fornøjelse uanset hvor I ender.

KH Malene

Anmeld

24. februar 2013

De3Guldklumper

AnnaKJ skriver:

Hold da op
Der lyder virkelig til man får noget for pengene der

Det er SÅ lækkert og her får man alt på et sted.

100% afslapning i de lækre termer eller med hinanden under armen ved fjorden

Vi har været der flere gange og så snart pengene er til det er vi dem som er taget afsted igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.