Hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2013

Christina :-)

Ville også tro på den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

Anonym trådstarter

Freyjasmor skriver:

Jeg synes den er fint positiv Ville regne med det.. Hvis du er i tvivl så tag en ny

Jeg synes også at testene ser fine ud, men som sagt kunne jeg først se en streg efter 4-5 min. 

Nå men må nok heller tage en test imorgen. 

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Tror virkelig den er positiv. 

Tror først den er falsk positiv, når vi snakker 10-15 min

Ok har læst flere gange at man helst ikke må læse resultatet efter anbefalet tid. På denne apotek test står der 3 min. Men tænker at en test aldrig vil kunne blive så tydelig efter 7-10 min. 

Anmeld

24. februar 2013

FogL

Tror ikke 2 minutter gør den store forskel Tror bare de mener at man KAN læse resultatet efter 3 minutter. De fleste SKAL læses indenfor 10 minutter, ellers er resultatet ugyldigt..

Anmeld

24. februar 2013

dina1980

hvor langt er du henne hvis det er?? har du symptomer ??

Jeg tør godt sige tillykke min så sådan ud da jeg opdagede jeg var gravid i uge 6

Anmeld

24. februar 2013

Swerg

Tillykke !!!

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

Freyjasmor skriver:

Tror ikke 2 minutter gør den store forskel Tror bare de mener at man KAN læse resultatet efter 3 minutter. De fleste SKAL læses indenfor 10 minutter, ellers er resultatet ugyldigt..

Det håber jeg, for ønsker virkelig at være gravid. Vi har prøvet i 8 mdr. så er glad for hvis det denne gang er lykkes os

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

Elias2010<3 skriver:

Tillykke !!!

Tak

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

dina1980 skriver:

hvor langt er du henne hvis det er?? har du symptomer ??

Jeg tør godt sige tillykke min så sådan ud da jeg opdagede jeg var gravid i uge 6

Jeg er 4+3, da jeg testede da jeg var 4+0 og 4+1 var den mega negativ. Så troede ikke at jeg ville ende op med en positiv test i denne mdr. 

Jeg har haft lidt kvalme og er vågnet de sidste 3 nætter mellem 5-6 for at skulle tisse. Men har ikke fået ømme bryster, men det kommer nok. Dette er min anden graviditet og første gang fik jeg SÅ ondt i brysterne at jeg havde svært ved at sove om natten.

Anmeld

24. februar 2013

miig1989

Anonym skriver:

hhaHej piger 

Har virkelig brug for jeres hjælp. 

Jeg har lige taget en gtaviditets test selvom det ikke er med morgen urinen. 

Jeg har brugt apotekets test, men kunne først se resultatet efter 4-5 min. På pakken står der at man skal kigge efter 3 min. Gør det den store forskel med 1-2 min efter?? 

Jeg er så nervøs for at den er falsk positiv. Har taget et billede af testen da jeg kiggede på den efter ca 4-5 min. 

Når du har aflæst for sent, så vil jeg sige det er et ugyldigt resultat ..
Så synes du skal tage en ny test i morgen

for positivt resultat indenfor tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.