søger lidt hjælp hvad ville du gøre? ang større lejlighed.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
12 svar
1 synes godt om
24. februar 2013

Anonym trådstarter

står i den situation at vi bor i en meget lille 3. vær 4 personer. vi har kigget på 2 stk. 4 værelses lejligheder et i den by vi bor i på 94m2 til 8600 også har vi kigget på en i en anden by ( Kbh) der er 45 min. kørsel herfra til Kbh i bil. den er på 103m2 til 7000 kr. den første lejlighed skal have et indskud på ca 32.000 hvor den i Kbh skal have indskud på 13.000. vi skulle dog vælge ny skole og Børne have til børnene. hvad ville i vælge? er helt i vildrede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

Anonym trådstarter

24. februar 2013

come2

Anonym skriver:

står i den situation at vi bor i en meget lille 3. vær 4 personer. vi har kigget på 2 stk. 4 værelses lejligheder et i den by vi bor i på 94m2 til 8600 også har vi kigget på en i en anden by ( Kbh) der er 45 min. kørsel herfra til Kbh i bil. den er på 103m2 til 7000 kr. den første lejlighed skal have et indskud på ca 32.000 hvor den i Kbh skal have indskud på 13.000. vi skulle dog vælge ny skole og Børne have til børnene. hvad ville i vælge? er helt i vildrede

jeg tror jeg havde valgt at blive i den by i bor i

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

come2 skriver:

jeg tror jeg havde valgt at blive i den by i bor i

okay ja det kommer jo også an på ens økonomi også er 1600 kr mere i husleje mange penge

Anmeld

24. februar 2013

come2

Anonym skriver:

okay ja det kommer jo også an på ens økonomi også er 1600 kr mere i husleje mange penge

Ja det tænkte jeg bagefter

Men tænkte jeres økonomi kunne bære det, siden du spurgte

Anmeld

24. februar 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

Det er rigtigt, men hvis i skal vælge så må i jo også have råd til det...

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

altså vi ville nok godt kunne sidde i den til 8600 men vi ville sidde meget stramt i det!

Anmeld

24. februar 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

HHv

altså vi ville nok godt kunne sidde i den til 8600 men vi ville sidde meget stramt i det!

Hvis du vil blive i den by i bor i og ikk har råd til den i har kigget på så må i kigge videre.....

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Det er rigtigt, men hvis i skal vælge så må i jo også have råd til det...

har jo ikke nævnt på noget tidspunkt vi som sådan ville have råd til den med den dyre husleje. også er der os meget forskel til indskud. spørgsmål er om i selv kunne finde på at flytte by for at spare 1600 kr om måneden

Anmeld

24. februar 2013

come2

Anonym skriver:

har jo ikke nævnt på noget tidspunkt vi som sådan ville have råd til den med den dyre husleje. også er der os meget forskel til indskud. spørgsmål er om i selv kunne finde på at flytte by for at spare 1600 kr om måneden

Det kommer an på så meget. Men jeg ville give de 1600 ekstra for mine børn kunne blive på samme skole/inst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.