snart 20 dage over..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. februar 2013

mab

ja som overskriftet siger.. jeg går snart ind på min 46 dag, hvilken altså er 18 DAGE over en normal cyklus. Jeg har dog på det sidste havft lange cykluser der en gang eller to er sneget sig op på de 35, men inten som 46!

Jeg har taget tre test, på 35, 39 og 44 dagen - og de er uhyggeligt negative

har nogle af jer prøvet dette før?

jeg vil bare så gerne have at den komme så jeg kan få lagt små spire op i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

mab

og er der overhoved en chance for at jeg kan være gravid?

Anmeld

24. februar 2013

BigHope13

mab skriver:

ja som overskriftet siger.. jeg går snart ind på min 46 dag, hvilken altså er 18 DAGE over en normal cyklus. Jeg har dog på det sidste havft lange cykluser der en gang eller to er sneget sig op på de 35, men inten som 46!

Jeg har taget tre test, på 35, 39 og 44 dagen - og de er uhyggeligt negative

har nogle af jer prøvet dette før?

jeg vil bare så gerne have at den komme så jeg kan få lagt små spire op i maven

jeg har også førhen haft lange lange cykluser men det har været pga pco, så jeg skal desværre ikke gøre mig klog på noget i din situation
men hvis du er i behandling et sted kan så så ikke få noget for at starte din blødning.
ved mig skulle jeg tage mini piller i 12 dage og så starte mens 3 dage efter pillestop. og det var netop for at vi ikke skulle vente alt for længe med at komme igang.
.

Håber det snart lykkedes for jer

Anmeld

25. februar 2013

mab

BigHope13 skriver:

jeg har også førhen haft lange lange cykluser men det har været pga pco, så jeg skal desværre ikke gøre mig klog på noget i din situation
men hvis du er i behandling et sted kan så så ikke få noget for at starte din blødning.
ved mig skulle jeg tage mini piller i 12 dage og så starte mens 3 dage efter pillestop. og det var netop for at vi ikke skulle vente alt for længe med at komme igang.
.

Håber det snart lykkedes for jer

ja de siger også jeg har tegn på pco, men har aldrig haft en cyklus så lang her før.

jeg kontakten klinikken idag, og pga. stærke stik i maven vil de gerne have mig undersøgt på onsdag

Anmeld

25. februar 2013

BigHope13

mab skriver:

ja de siger også jeg har tegn på pco, men har aldrig haft en cyklus så lang her før.

jeg kontakten klinikken idag, og pga. stærke stik i maven vil de gerne have mig undersøgt på onsdag

super godt de lige får taget et kig på dig, så kan det også være de nævner nogle midler til at få den blødning igang.
det er så dybt frustrende når man står i den situation, men hader normalt sin mens, men hvor ville man dog bare ønske den ville komme så man kunne komme videre.
for en god update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.