1 stk frusteret mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. februar 2013

christinak

Hej Piger

vil ikke så meget med mit indlæg bare ud med min frustration.

vores søn på 10 mdr er blevet ammet ind til nu, men nu er han blevet lidt små syg og tænder på vej, og nu gider han ikke amme mere

han har altid været mor syg, men jeg har det sidste stykke tid ikke haft overskud til ham på samme måde som før fordi han vågner meget om natten og vil ikke sove i egen seng, så både krop og hjerne er brugt, og om aftenen til maden har han hysteri anfald hvor han nægter at spise sin aftensmad og bare kaster det på gulvet selvom han får lov at sidde med det selv. Og nu hvor han er syg og tænder på vej sover han rigtig dårligt og det gir mig endnu mindre søvn, og han kan klart mærke at jeg ikke er i hopla og nu afviser han mig næsten og det er kun far der duer, føler virkelig jeg fejler som mor.

igår kunne jeg intet gøre for ham der græd han i 1 hel time hvor jeg til sidst bare sad med ham mens han græd og føler jeg har svigtet ham. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

B&J

DU må ikke føle du sviger!

for det gør du slet slet ikke selv om vores dreng er 3 og tit mor tosset kan han få dage hvor jeg får at vide mor dum og han vil slet ikke side eller jeg må ikke røre ham hihihihhi men sådan er det bare, du skal være glad for det også er far der dur og ikke kun dig det ville da være skrækkeligt hvid det kun var dig og aldrig far....

det med maden lyder som om i måske skal stoppe med at amme evt give lidt flaske ??? er det en mulighed??? for børn spiser meget lidt nogle gange når de får tænder og søven er noget rod og det hele er træls men kan være det nok skal komme igen og hvis i gav flaske kunne far jo også være med

håber i finder en løsning

Anmeld

24. februar 2013

christinak

B&J skriver:

DU må ikke føle du sviger!

for det gør du slet slet ikke selv om vores dreng er 3 og tit mor tosset kan han få dage hvor jeg får at vide mor dum og han vil slet ikke side eller jeg må ikke røre ham hihihihhi men sådan er det bare, du skal være glad for det også er far der dur og ikke kun dig det ville da være skrækkeligt hvid det kun var dig og aldrig far....

det med maden lyder som om i måske skal stoppe med at amme evt give lidt flaske ??? er det en mulighed??? for børn spiser meget lidt nogle gange når de får tænder og søven er noget rod og det hele er træls men kan være det nok skal komme igen og hvis i gav flaske kunne far jo også være med

håber i finder en løsning

Det er rigtig nok det er godt at far også duer bare svært når det kun har været mor ind til nu vi har prøvet med flaske og det vil han slet ikke så vi er nød til at sørger for at han får nok væske af kop. 

Anmeld

24. februar 2013

B&J

christinak skriver:

Det er rigtig nok det er godt at far også duer bare svært når det kun har været mor ind til nu vi har prøvet med flaske og det vil han slet ikke så vi er nød til at sørger for at han får nok væske af kop. 

jep så er det bare igang med koppen så og kan være hvis i får lidt is i maven han evt tager brystet tilbage for børn kan mærke hvis man er så lidt KOM NU! hihihihihiih

men ja man kan godt blive lidt trist, men ja det er ikke sidste gang jeres barn har det sådan det også er far.... men du klare de lige meget hvad så fejler du slet ikke og det er det vigtigste

Anmeld

24. februar 2013

Giraffen

christinak skriver:

Hej Piger

vil ikke så meget med mit indlæg bare ud med min frustration.

vores søn på 10 mdr er blevet ammet ind til nu, men nu er han blevet lidt små syg og tænder på vej, og nu gider han ikke amme mere

han har altid været mor syg, men jeg har det sidste stykke tid ikke haft overskud til ham på samme måde som før fordi han vågner meget om natten og vil ikke sove i egen seng, så både krop og hjerne er brugt, og om aftenen til maden har han hysteri anfald hvor han nægter at spise sin aftensmad og bare kaster det på gulvet selvom han får lov at sidde med det selv. Og nu hvor han er syg og tænder på vej sover han rigtig dårligt og det gir mig endnu mindre søvn, og han kan klart mærke at jeg ikke er i hopla og nu afviser han mig næsten og det er kun far der duer, føler virkelig jeg fejler som mor.

igår kunne jeg intet gøre for ham der græd han i 1 hel time hvor jeg til sidst bare sad med ham mens han græd og føler jeg har svigtet ham. 

vores datter er lige knap et år og vi har også haft dage/nætter som du beskriver

Det bedste råd jeg kan gi er at SKIFTES - for os var det altafgørende (især om aftenen/natten) at vi ku afløse hinanden og bringe lidt frisk energi ind i situationen - og det gjorde også at vi ku få hende til at sove på 1 time frem for 3-4 timer

mht aftensmad har vi altid døjet meget med mad (hun gider det ikke rigtigt) så nogle gange får hun altså lov til at side på gulvet og pille i en bolle - hvis vi andre er syge (og sådan tror jeg godt tænder ka føles lidt) gider vi heller ikke altid sidde ved bordet og spise de vilde måltider - og det har virket her

i perioder har hun også bare fået grød eller frugt eller yoghurt til aftensmad hvis den er helt gal med aftensmaden

du ska hvertfald ikke føle at du fejler I gør alt hvad I kan og det er en ny situation for alle parter og det vigtigste er at I er der og gør hvad I kan og hjælpes ad - husk (far og mor) at gi hinanden lidt ekstra kys og kram i sådanne tider, det hjælper bare så meget 

Anmeld

24. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har i fået tjekket hans øre?? Ved godt du nok er blevet spurt om det 1000 gange før, men det er bare lige det første jeg tænker! 

Og nej du er ik en dårlig mor!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.