Overvejer at gå fra ham...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
2 svar
1 synes godt om
24. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej damer.

Åh ha hvor synes jeg bare det hele er træls for tiden. Jeg føler ikke rigtig at vi har noget sammen mere, ja, måske er vi egentlig bare mere venner end vi er kærester.

Og så burde det jo være nemt at tage en beslutning om at man skal gå hver til sit.. MEN jeg synes overhovedet ikke det er nemt...

Og på en eller anden måde ved jeg også bare at jeg kommer til at savne ham rigtig meget når først beslutningen er taget...

Desuden er der alt det praktiske. Godt nok har vi ikke børn (eller, han har en datter fra et tidligere forhold), men vi har alligevel lejlighed sammen, hund, fælles økonomi, fælles venner osv osv... Jeg tror i bund og grund jeg er bange for at blive ensom, når/hvis vi en dag ikke er sammen mere...

Hmmm, jeg ved egentlig ikke hvad jeg ville med det her indlæg, måske er det bare for at komme ud med lidt tanker? Er der andre af jer der er gået fra jeres kærester, som i havde været sammen med i lang tid? Hvordan er jeres liv efterfølgende??  Det skal lige siges at dette forhold er mit første rigtige forhold - vi har været sammen i knap 3 år. (Og jeg er 20...)

Tak fordi du ville læse med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

B&J

I mit hovede skal du prøve at bo alene det er slet ikke så slemt som du skriver og du er KUN 20år du har hele livet forude

jeg havde været sammen med min x i 4år og til sidst var vores forhold også venne plan vi havde ikke mere sammen, men så var jeg jo så heldig at finde min nye kæreste som jeg elsker over alt og vi har fået et barn sammen osv og vi har nart været sammen i 5år nu og der er ingen venne plan her overhovede

du skal ikke give undskyldninger for at du kan komme væk det er det dummeste du kan gøre.... du skal bare gør det man føler sig fri og det er sundt at være alene og få en masse tanker igang

Anmeld

24. februar 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hej damer.

Åh ha hvor synes jeg bare det hele er træls for tiden. Jeg føler ikke rigtig at vi har noget sammen mere, ja, måske er vi egentlig bare mere venner end vi er kærester.

Og så burde det jo være nemt at tage en beslutning om at man skal gå hver til sit.. MEN jeg synes overhovedet ikke det er nemt...

Og på en eller anden måde ved jeg også bare at jeg kommer til at savne ham rigtig meget når først beslutningen er taget...

Desuden er der alt det praktiske. Godt nok har vi ikke børn (eller, han har en datter fra et tidligere forhold), men vi har alligevel lejlighed sammen, hund, fælles økonomi, fælles venner osv osv... Jeg tror i bund og grund jeg er bange for at blive ensom, når/hvis vi en dag ikke er sammen mere...

Hmmm, jeg ved egentlig ikke hvad jeg ville med det her indlæg, måske er det bare for at komme ud med lidt tanker? Er der andre af jer der er gået fra jeres kærester, som i havde været sammen med i lang tid? Hvordan er jeres liv efterfølgende??  Det skal lige siges at dette forhold er mit første rigtige forhold - vi har været sammen i knap 3 år. (Og jeg er 20...)

Tak fordi du ville læse med

Jamen, sådan er hverdagen jo, hvis man ikke kan finde ud af at pleje forholdet, og det gælder for jer begge.
Det bliver godt nok mange år at kæmpe i, hvis det ikke falder jer naturligt at gøre en indsats.
Håber, at I får snakket sammen og finder hinanden igen :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.