Hej damer.
Åh ha hvor synes jeg bare det hele er træls for tiden. Jeg føler ikke rigtig at vi har noget sammen mere, ja, måske er vi egentlig bare mere venner end vi er kærester. 
Og så burde det jo være nemt at tage en beslutning om at man skal gå hver til sit.. MEN jeg synes overhovedet ikke det er nemt...
Og på en eller anden måde ved jeg også bare at jeg kommer til at savne ham rigtig meget når først beslutningen er taget... 
Desuden er der alt det praktiske. Godt nok har vi ikke børn (eller, han har en datter fra et tidligere forhold), men vi har alligevel lejlighed sammen, hund, fælles økonomi, fælles venner osv osv... Jeg tror i bund og grund jeg er bange for at blive ensom, når/hvis vi en dag ikke er sammen mere... 
Hmmm, jeg ved egentlig ikke hvad jeg ville med det her indlæg, måske er det bare for at komme ud med lidt tanker? Er der andre af jer der er gået fra jeres kærester, som i havde været sammen med i lang tid? Hvordan er jeres liv efterfølgende??
Det skal lige siges at dette forhold er mit første rigtige forhold - vi har været sammen i knap 3 år. (Og jeg er 20...)
Tak fordi du ville læse med 
Anmeld