?? 3 værl med to børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2013

LR85

Vores på 8 måneder sover hos os, og ham på 3 sover i børneværelset. 

Når den lille er 1-1,5 år kommer de ind og sove sammen, nok i køjeseng. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

skønneunger

Anonym skriver:

Hej jeg venter nummer to og bor i en 3 værl jeg ku godt tænke mig og vide hvordan i gør osv?

Jeg bor i en 3 værelses med 2 drenge på 4 og 10 år de deler værelse, lillebror kom ind på børneværelset da han var ca 1 år og var helt sikker på han kunne sove en hel nat. Det går for det meste godt men selvfølgelig er der skænderier men det ville der også være med 2 børneværelser

Ville dog lyve hvis jeg sagde jeg ikke ønskede de kunne have hver deres værelse og min store dreng ville nok også blive glad, men det er desværre ikke muligt indtil vi får tilbudt noget større til en rimelig husleje (bor i københavn så det er svært)

Anmeld

25. februar 2013

lineog4

Vi bor såmænd i en stor lejlighed men da det er en gammel en af slagsen er organisering af rummene forfærdelig. Med tre børn betyder det den store pige har sit eget værelse og de to drenge deler Et. Vi voksne har er minimalt soverværelse og et lille rodeværelse hvor vi har tøj, tørrer tøj og der står en wii. Vi har så to gode stueår en suite hvor børnene fylder meeeeeeeeget. V har i indtil videre ingen problemer med drengene deler værelse, der er 2 år og 9 mnd imellem dem og det er vist mest storebrors værelse, men den lille vil jo hvad storebror laver så.....!

line

Anmeld

25. februar 2013

Benjamins'mor

Vi bor også i 3 vær og venter nr. 2, baby kommer også til at sove inde hos os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.