med blandede følelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
6 svar
6 synes godt om
24. februar 2013

BigHope13

Ja det er med blandede føleser at jeg må forlade den gruppe

siden torsdag den 21 har jeg testet positiv på 6 teste, efter vores andet iui forsøg.
er så ovenud lykkelig over at få chancen for at være mor, og forældre sammen med min skønne kæreste.

og ja nu hopper jeg så over i gravid gruppen.

men det er lidt vemodigt at forlade denne gruppe, for selvom jeg ønskede der ikke var nogen her, at vi alle var super fertile og bare fik det ene ønskebarn efter det andet, så er det desværre ikke tilfældet.

jeg har følt mig så velkommen,
jeg har fået råd og viden, erfaring og tonsvis af tryghed i denne gruppe.
jeg har lært en nogle fantastiske kvinder at kende,
og i kender det alle, når man står i denne forfærdeligt situation, er det bare rart at vide at man ikke er alene.

Jeg ønsker jer alle det bedste, og for at det vil lykkedes snarligt for jer alle sammen, ønsker så inderligt at alle må få deres drømme opfyldt.

jeg vil nok stadig følge en hulens masse med herinde og nok også gerne smide en kommentar i alt det igår igennem.

men ellers bare TUSIND TAK FOR JERES MÅDE AT VÆRE PÅ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

tarkoflen

Hvor er du sød, og kæmpe stort tilykke

Vi der har være igennem behandling, forlader dog ikke helt denne gruppe, eller det har jeg ikke gjort, for der kommer desværre hele tiden nye skønne piger til, der har brug for et godt råd, og det kommer til tider bedst fra os, der har prøvet det! Så jeg har ikke meldt mig helt ud, selvom jeg kun har 10 uger tilbage af min graviditet

Jeg har i hvert fald haft stor glæde af de dejlige piger, der har været det hele igennem, og har kunne fortælle om deres forløb

Rigtig meget held og lykke i graviditeten! Hvor er det dejligt

Anmeld

24. februar 2013

BigHope13

tarkoflen skriver:

Hvor er du sød, og kæmpe stort tilykke

Vi der har være igennem behandling, forlader dog ikke helt denne gruppe, eller det har jeg ikke gjort, for der kommer desværre hele tiden nye skønne piger til, der har brug for et godt råd, og det kommer til tider bedst fra os, der har prøvet det! Så jeg har ikke meldt mig helt ud, selvom jeg kun har 10 uger tilbage af min graviditet

Jeg har i hvert fald haft stor glæde af de dejlige piger, der har været det hele igennem, og har kunne fortælle om deres forløb

Rigtig meget held og lykke i graviditeten! Hvor er det dejligt

åh tusind tak

jeg har ihvertfald selv haft rigtig meget gavn af de erfarne kvinder herinde,
og tror heller ikke jeg kan undgå at snuse herinde selvom det er en trist situation, er der bare så meget spænding i diverse forsøg, og hvis jeg engang kan hjælpe en ved at dele erfaring ud gør jeg hellere end gerne det.
bare følelsen at man ikke er alene i det her, og måske høre om positive historier gør måske at man kan holde motivationen lidt oppe

ej hvor spændende med de sidste 10 uger, håber de flyver afsted så i kan få jeres guld i armene

og mange tak, jeg håber og ber til alt er som det skal være og jeg i efteråret vil kunne kalde min kæreste for far og være forældre

Anmeld

24. februar 2013

tarkoflen

BigHope13 skriver:

åh tusind tak

jeg har ihvertfald selv haft rigtig meget gavn af de erfarne kvinder herinde,
og tror heller ikke jeg kan undgå at snuse herinde selvom det er en trist situation, er der bare så meget spænding i diverse forsøg, og hvis jeg engang kan hjælpe en ved at dele erfaring ud gør jeg hellere end gerne det.
bare følelsen at man ikke er alene i det her, og måske høre om positive historier gør måske at man kan holde motivationen lidt oppe

ej hvor spændende med de sidste 10 uger, håber de flyver afsted så i kan få jeres guld i armene

og mange tak, jeg håber og ber til alt er som det skal være og jeg i efteråret vil kunne kalde min kæreste for far og være forældre

Ja det er en stor hjælp, at høre fra andre, der har været det hele igennem

Og for mig var det også dejligt at se, at andre kom igennem og har fået skønne babyer

Ja det er helt vildt, at der pludselig ikke er længere tid tilbage! Det bliver så spændende!

Jeg håber for jer, at det bliver en nem og dejlig graviditet! Kan se du allerede skal skannes på fredag, det er da tidligt, er det ikke? Vi fik vores første skanning i uge 7

Anmeld

24. februar 2013

BigHope13

tarkoflen skriver:

Ja det er en stor hjælp, at høre fra andre, der har været det hele igennem

Og for mig var det også dejligt at se, at andre kom igennem og har fået skønne babyer

Ja det er helt vildt, at der pludselig ikke er længere tid tilbage! Det bliver så spændende!

Jeg håber for jer, at det bliver en nem og dejlig graviditet! Kan se du allerede skal skannes på fredag, det er da tidligt, er det ikke? Vi fik vores første skanning i uge 7

Jo det er ret tidligt, er efter egen beregninger kun 4+6på fredag. Men fordi der var to folikker ved inseminering synes min gyn heldigvis at vi lige skal tjekke hvor mange der er og ja så håber jeg at jeg kommer til scanning igen omkring uge 7for at se hjerteblink

Anmeld

24. februar 2013

tarkoflen

BigHope13 skriver:

Jo det er ret tidligt, er efter egen beregninger kun 4+6på fredag. Men fordi der var to folikker ved inseminering synes min gyn heldigvis at vi lige skal tjekke hvor mange der er og ja så håber jeg at jeg kommer til scanning igen omkring uge 7for at se hjerteblink

Skønt at de lige vil tjekke efter

Anmeld

24. februar 2013

BigHope13

tarkoflen skriver:

Skønt at de lige vil tjekke efter

ja det er meget skønt, og meget betryggende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.