Re-operation af bryster efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
2 svar
2 synes godt om
24. februar 2013

Jupiter

Hej alle sammen

Jeg blev for ca. 4-5 år siden bryst-reduceret blandt andet pga. store rygproblemer.

Nu hvor jeg er gravid vokser brysterne så igen (naturligt nok ), og det er som sådan heller ikke et problem - endnu.

De er ikke blevet så store at de volder mig rygproblemer, som de gjorde tidligere (det er nok baby-kiloene der gør det nu ).

Men jeg er bekymret for at de jo måske bliver ved med at vokse. Jeg skal ikke amme - netop pga. denne operation - så kan jeg stadig være sikker på at de "svinder ind" igen efter fødslen?

Derudover kan jeg mærke at arrene svider meget når de rører ved huden. Altså fx i kavalergangen, når brysterne "skubbes" sammen i en bh. Er der nogle som har oplevet det?

Jeg håber sørme ikke en ny operation kommer på tale - men tror i det kunne være sansynligt/en mulighed?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

Miss-86

Ville ønske jeg kunne komme med at svar, men det kan jeg af gode grunde ikke..
Men vil give dig et

Anmeld

1. marts 2013

Trouble

Da jeg blev gravid ændrede min krop sig fuldstændig, men eftersom jeg træner en hel del, er min krop stort set den samme som før jeg blev gravid. Jeg har ikke dit bryst problem, men vent og se hvad der sker. Hvis dine bryster igen bliver skyld i rygproblemer, synes jeg bestemt du skal snakke med din læge.

Men de burde gå tilbage til original størrelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.