Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: vi vil rigtig gerne leje et hus og det skal ligge i Nordsjælland men har bare intet indskud og jeg har en depression over i og i og Med vi bor så småt og skal dele værelse med børnene og alt roder over alt da vi ingen plads har kan ikke låne i banken desværre. der er vel ingen af jer der kender til nogen der kunne være fleksible Med et indskud? håber nogen kan hjælpe for går og bliver mere og mere deprimeret
vi vil rigtig gerne leje et hus og det skal ligge i Nordsjælland men har bare intet indskud og jeg har en depression over i og i og Med vi bor så småt og skal dele værelse med børnene og alt roder over alt da vi ingen plads har kan ikke låne i banken desværre. der er vel ingen af jer der kender til nogen der kunne være fleksible Med et indskud? håber nogen kan hjælpe for går og bliver mere og mere deprimeret
Anna111 skriver: Har i overvejet at ansøge ved kommunen om indskud?
Har i overvejet at ansøge ved kommunen om indskud?
Anonym skriver: det tror jeg kun at man kan hvis man er enlig?
det tror jeg kun at man kan hvis man er enlig?
Jeg tror desværre selv i skal spare sammen til det
vi betalte det vi kunne til at starte med og resten blev afbetalt sammen med lejen, så ja vi har prøvet en der var fleksibel men det var så heller ikke et boligselskab med en masse ejendomme og det tror jeg har meget at sige, for hvis det ikke er så stort er de meget engageret i ejendommen og har følelser med i det, hvis det er et kæmpe firma så er der ikke rigtig det saamme forhold til det, er min oplevelse.
Jeg arbejder på kommunen og sidder med indskudslån til daglig... Dog ydes det kun hvis visse "krav" er opfyldt blandt andet at det kun ydes ved indskud til almene boligselskaber! Da du flytter i privat udlejning kan du søge via en enkeltydelse, og som der også bliver nævnt skal du fremvise dine udgifter og indtægter, hvor man så går ind og kigger på hvad årsagen er til at du skal flytte ( altså er der sket en social begivenhed ) og om du har haft mulighed i din økonomi til at spare op til det. Men prøv, det værste der kan ske er jo et afslag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128