Foretrække sine venner fremfor familien:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.100 visninger
9 svar
8 synes godt om
24. februar 2013

Anonym trådstarter

Min mand hygger sig bedre med sine venner end med mig er det normalt ?

Når han kommer hjem fra arbejde og hvis en af hans venner spørger om han vil med ud på cafe selvom han Skal arbejde sagen efter så tager han ud og virker frisk

Men han har tit aflyst vores bio , restaurant aftaler fordi han er træt eller fordi han skal arbejde dagen efter .

Engang havde vi købt vin til aftensmad for at hygge os . Mens vi sad og spiste ringede hans ven og sagde han var endelig i byen efter lang tid om de ku mødes og hygge. Så spurgte han mig er der iorden jeg smutter skat og skyndte med at skovle maden op og så smuttede han.

Så var jeg tilbage alene med vores barn.

Føler hans tid sammen med andre er hyggeligere for ham end med mig.

Når vi er sammen alene så spørger han tit sine forældre bror om de kan komme forbi eller at vi kommer hjem til dem

Han hader at snakke om disse ting. Han bliver hurtig rasende og siger du diskutere hele tiden , lad mig leve livet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

FogL

Anonym skriver:

Min mand hygger sig bedre med sine venner end med mig er det normalt ?

Når han kommer hjem fra arbejde og hvis en af hans venner spørger om han vil med ud på cafe selvom han Skal arbejde sagen efter så tager han ud og virker frisk

Men han har tit aflyst vores bio , restaurant aftaler fordi han er træt eller fordi han skal arbejde dagen efter .

Engang havde vi købt vin til aftensmad for at hygge os . Mens vi sad og spiste ringede hans ven og sagde han var endelig i byen efter lang tid om de ku mødes og hygge. Så spurgte han mig er der iorden jeg smutter skat og skyndte med at skovle maden op og så smuttede han.

Så var jeg tilbage alene med vores barn.

Føler hans tid sammen med andre er hyggeligere for ham end med mig.

Når vi er sammen alene så spørger han tit sine forældre bror om de kan komme forbi eller at vi kommer hjem til dem

Han hader at snakke om disse ting. Han bliver hurtig rasende og siger du diskutere hele tiden , lad mig leve livet

Han lyder nu altså som en mand med krudt i røven..

Ville heller ikke synes om det, og det lyder ikke til at han ændrer det (hvorfor skulle han det, hvis han godt kan lide det som det er?), så jeg ville personligt smutte.. Men det er klart ikke rart, hvis du godt kan lide at være sammen med ham, men det virker bare ikke gengældt..

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

Freyjasmor skriver:

Han lyder nu altså som en mand med krudt i røven..

Ville heller ikke synes om det, og det lyder ikke til at han ændrer det (hvorfor skulle han det, hvis han godt kan lide det som det er?), så jeg ville personligt smutte.. Men det er klart ikke rart, hvis du godt kan lide at være sammen med ham, men det virker bare ikke gengældt..

Ja ved jeg godt.

Hver gang jeg har sagt til ham jeg gider ikk mere og smutter så siger han du giver hurtig op, og tag dig sammen osv.

Anmeld

24. februar 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Ja ved jeg godt.

Hver gang jeg har sagt til ham jeg gider ikk mere og smutter så siger han du giver hurtig op, og tag dig sammen osv.

Det er jo også nemt at sige når det ikke er ham der bliver behandlet sådan.. jeg ville ikke kunne leve med det, så jeg var smuttet. Selvom jeg godt ved det er nemmere sagt end gjort. Håber det løser sig i hvert faldherfra

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Det er jo også nemt at sige når det ikke er ham der bliver behandlet sådan.. jeg ville ikke kunne leve med det, så jeg var smuttet. Selvom jeg godt ved det er nemmere sagt end gjort. Håber det løser sig i hvert faldherfra

Ja præcis det er derfor jeg bliver hysterisk og føler mig sindsyg for han vender problemet hver gang mod mig .

Han siger altid mærkelig ting og når der såre mig så siger han du ka ikk tage det .

Han er god til at sige at det er mig der er problemet og mig der hele tiden elsker at skændes. :/

Anmeld

24. februar 2013

Betina_fra_Als

Jeg var smuttet og det kunne kun gå for langsomt.

Hvis han hellere ville bruge tiden på vennerne end på familien, så kan det jo være det samme.

find du dig en lejlighed.

Anmeld

24. februar 2013

jydeinden

hvis man ikke vil sin partner hvorfor er man så sammen ? dermed ikke sagt at jeg ikke synes man må være sammen med sine venner, for self må man det, men man burde da efter min mening have mere lyst at være sammen med sin partner, og man burde da føle et savn til den man er sammen med når man ikke er sammen.

Anmeld

24. februar 2013

TeamRocket

Problemet er jo nok at i ikke passer sammen, for ham er det rart bare at vide han har en kæreste der venter på han gider hende.
Men du er ikke glad fordi du vil ha i skal foretrække hinanden. Men det er ikke fair for nogen af jer. Jeg synes i skal gå fra hinanden. Du kan jo også bare forlange han ser dig, men hvor fedt er det hvis han skal tvinges og ikke gider frivilligt.

Anmeld

24. februar 2013

Majeha

Så må du være hurtigere end ham... Ud og lave nogle ting med veninderne, så det ikke altid er dig, der sidder derhjemme med barnet. Lav evt. en aftale med en veninde, og fortæl det ikke til ham. Lad veninden ringe dig op under aftensmaden eller andet bestemt tidspunkt, og sig så til manden, at du lige er blevet inviteret, og at nu smutter du. Så kan han blive hjemme med jeres barn.

Anmeld

24. februar 2013

MorDk

Så længe du "gir ham lov" til at te sig sådan...så bliver han ved. Jeg er ikke fan af man laver om på hinanden, MEN når man vælger at stifte familie så må han altså også tage det ansvar der følger med. Og ved du hvad? Kan godt forstå du bliver trist og ked af det. Det er aldrig rart at føle sig fravalgt! Men jeg synes du skal tage en alvorlig snak med ham og hvis ikke han begynder at tænke lidt mere på dig/jer som famiilie så ville jeg gøre det forbi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.