gonal F og organutran samtidig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
5 svar
2 synes godt om
24. februar 2013

Marina

Hej alle samme. Jeg er helt grøn og ny herinde 

Min mand og jeg er i gang med vores andet forsøg. lige nu er jeg på dag 6, men MEGET itvivl om jeg skal fortsætte med gonal F når jeg nu skal tage Orgalutran de næste 3 dage??  Tog begge i går aftes, da der er " krydser" ud for begge dage.. Jeg er i gang med skema 4 og skal til første scanning den 27/2 ( vi havde første forsøg i sommer, så kan ik lige huske hvad pokker det er jeg skal gøre) 

Håber virkeligt i kan hjælpe  Klinikken på Herlev har lukket om søndagen! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

gædde/gitte

Marina skriver:

Hej alle samme. Jeg er helt grøn og ny herinde 

Min mand og jeg er i gang med vores andet forsøg. lige nu er jeg på dag 6, men MEGET itvivl om jeg skal fortsætte med gonal F når jeg nu skal tage Orgalutran de næste 3 dage??  Tog begge i går aftes, da der er " krydser" ud for begge dage.. Jeg er i gang med skema 4 og skal til første scanning den 27/2 ( vi havde første forsøg i sommer, så kan ik lige huske hvad pokker det er jeg skal gøre) 

Håber virkeligt i kan hjælpe  Klinikken på Herlev har lukket om søndagen! 

har du ikke fået et hav af vejledninger med hjem??
har de evt en hjemmeside?

kom så eksperter!

Anmeld

24. februar 2013

Marina

Jo og nej, synes bare mit skema pludselig ser anderledes ud end sidst  Altsååå de første dage er der skrevet datoer ud frá gonal F (5 dage) og den 5 dag skal jeg også tá orgalutran. Meeen så de næste 2 dage er der kun kryds ved orgalutranen og ikke gonal F. Så dagen før scanning er der igen skrevet dato ved gonal F og orgalutran, Såehhh er sgu lidt forvirret må jeg sige... 

nu har jeg kontaktet en bekendt der arbejder på en fersilitets klinik i håb om hun lige kan spørge sine læger til råd.. 

Anmeld

24. februar 2013

gædde/gitte

Marina skriver:

Jo og nej, synes bare mit skema pludselig ser anderledes ud end sidst  Altsååå de første dage er der skrevet datoer ud frá gonal F (5 dage) og den 5 dag skal jeg også tá orgalutran. Meeen så de næste 2 dage er der kun kryds ved orgalutranen og ikke gonal F. Så dagen før scanning er der igen skrevet dato ved gonal F og orgalutran, Såehhh er sgu lidt forvirret må jeg sige... 

nu har jeg kontaktet en bekendt der arbejder på en fersilitets klinik i håb om hun lige kan spørge sine læger til råd.. 

åhhh ja.............. jeg var inde og blive scannet igår....... og sidste gang var det nemt og lige til........ den er gang var æget for lille...og fik på 2 min et hav af oplysninger fra 2 læger på én gang. Måtte sgu stoppe dem og sige "hvis min nintendo-hjerne skal ku huske alt det, i det øjeblik min røv rammer bilsæder, så er I nød til at skrive det ned til mig"

Anmeld

24. februar 2013

Marina

Hahahaha...., ja jeg lære jo noget ved dette her! Skriver alt hvad de siger ned, fremover!!!! TAK! 

Anmeld

24. februar 2013

Marina

Øv irriterende når de æg ik vokser som de skal!!!! 

Hvad skal der så ske nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.