Jer der har fået handicaptillæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.772 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg har netop fået tilkendt handicaptillæg af su styrrelsen. Men jeg kan ikke regne ud, hvor meget jeg så vil få udbetalt udover min alm. su og lån. Er det nogen der kan hjælpe mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

incognito

Inde på SUs hjemmeside, står der hvor meget du får (før skat)

http://www.su.dk/SaerligStoette/satser/Sider/default.aspx

Må jeg spørge hvor lang tid det tog for dig at få godkendt dit handicaptillæg? Jeg er nemlig i gang med at søge

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

incognito skriver:

Inde på SUs hjemmeside, står der hvor meget du får (før skat)

http://www.su.dk/SaerligStoette/satser/Sider/default.aspx

Må jeg spørge hvor lang tid det tog for dig at få godkendt dit handicaptillæg? Jeg er nemlig i gang med at søge

Jeg har været inde på deres hjemmeside, men spørger alligevel, fordi jeg er i tvivl.

Det tog nøjagtigt syv måneder. Jeg havde både en funktionsattest, psykolog, speciallæge og psykiaters udtalelse, og de havde aktindsigt i min sag hos arbejdsskadestyrrelse. Hav så mange dokumenter som muligt

Anmeld

24. februar 2013

incognito

Anonym skriver:

Jeg har været inde på deres hjemmeside, men spørger alligevel, fordi jeg er i tvivl.

Det tog nøjagtigt syv måneder. Jeg havde både en funktionsattest, psykolog, speciallæge og psykiaters udtalelse, og de havde aktindsigt i min sag hos arbejdsskadestyrrelse. Hav så mange dokumenter som muligt

Af hvad jeg kan se, får du udbetalt 8.180 kroner før skat, og så er det jo alt efter hvor meget din trækprocent er på, hvor meget du så får udbetalt

Jeg sendte ansøgningen i oktober, så jeg venter nu bare på svar

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

incognito skriver:

Af hvad jeg kan se, får du udbetalt 8.180 kroner før skat, og så er det jo alt efter hvor meget din trækprocent er på, hvor meget du så får udbetalt

Jeg sendte ansøgningen i oktober, så jeg venter nu bare på svar

Jeg krydser fingre for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.